کد خبر : 12540
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

مسئول بسیج دانشجویی گیلان: حنجره دانشجو مثل راکتور اراک نیست که با سیمان خفه شود!

مسئول بسیج دانشجویی گیلان: حنجره دانشجو مثل راکتور اراک نیست که با سیمان خفه شود!

مسئول بسیج دانشجویی گیلان گفت: آقایان! زهی خیال باطل؛ حنجره دانشجو مثل راکتور اراک نیست که با سیمان خفه شود! این دست از اقدامات در آستانه انتخابات بیشتر نماینگر ضعف برخی جریان ها در مدیریت افکار عمومی است.

به گزارش گیلانستان، مرتضی نورسته مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگویی با انتقاد از جمع آوری مطالب بردهای دانشجویی در دانشگاه های دامون فومن و پردیس بنت الهدی صدر رشت گفت: در دولت راستگویان به خدا پناه می بریم از بستن دهان منتقدان!

وی با ابراز تاسف از این اتفاق افزود: در شرایط کنونی به نظر می رسد برخی آقایان از دانشگاهیان انتظار دارند دانشگاه را تبدیل به ستاد انتخاباتی دولت مستقر نمایند،درحالی که فضا برای جریان همسو با دولت در دانشگاه ها کاملا باز است به نحوی که جلسات ستاد انتخاباتی یکی از آقایان  در دانشگاه گیلان بدون هیچ ممنوعیتی برگزار می شود.

نورسته در ادامه گفت:جریان منتقد دولت حتی حق ندارد لیست شرکت های تعطیل شده در دولت یازدهم را روی برد دانشگاه نصب نماید!دانشگاه امروز  برای جریان انقلابی کاملا امنیتی است.

وی در پایان افزود: آقایان زهی خیال باطل حنجره دانشجو مثل راکتور اراک نیست که با سیمان خفه شود!این دست از اقدامات در آستانه انتخابات بیشتر نماینگر ضعف برخی جریان ها در مدیریت افکار عمومی است./ پیک دانشجو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار