کد خبر : 16164
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396- 34: 11

نمایان شدن چهره منافقان با پرده‌برداری و روشنگری امام خمینی (ره)/ عملیات مرصاد نمونه‌ای روشن از بصیرت مردم انقلابی ایران بود

نمایان شدن چهره منافقان با پرده‌برداری و روشنگری امام خمینی (ره)/ عملیات مرصاد نمونه‌ای روشن از بصیرت مردم انقلابی ایران بود

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان گفت: عملیات مرصاد نمونه‌ای روشن از بصیرت مردم انقلابی ایران بود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی کریمیان در گفتگویی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و دفاع مردم و جوانان میهن از تفکر منافقانه مجاهدین خلق اظهار کرد: مجاهدین خلق افرادی بودند که تا قبل از پیروزی انقلاب و حتی بعدازآن در تلاش بودند تا نشان دهند که در خدمت مردم هستند.

وی بابیان اینکه در باطن منافقان تعلقات خاطر ویژه‌ای نسبت به مردم و فرزندان انقلاب نداشتند، افزود: تاریخ نشان می‌دهد که منافقان علیرغم اینکه بسیار سعی در تزویر رفتار خود داشتند تا نشان دهند که هیچ نسبتی با استکبار و استعمار ندارند اما متأسفانه تاریخ هیچ گواهی بر این ندارد که عدم ارتباط آن‌ها با استکبار را قطع کند.

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان با اشاره به نمایان شدن چهره منافقان با بالا گرفتن اختلافات بین امام خمینی (ره) و بنی‌صدر گفت: منافقان بعد از آشکار شدن چهره‌شان جایی در بین مردم نداشتند چون مردم دستشان را خوانده بودند.

این استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه امام راحل نقش منافقان در کشور را برای مردم تبیین کرده بود، گفت: پس از روشنگری امام منافقان کینه‌توزی خود با اسلام، انقلاب و مردم را به اوج رساندند.

کریمیان با اذعان به اینکه متأسفانه تا به امروز تعداد زیادی از مردان، زنان و کودکان با رفتارهای منافقانه این عناصر خودفروخته به شهادت رسیدند، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس نیز هزینه‌های جبران‌ناپذیر زیادی را در سایه همین منافقان و خوش‌خدمتی آن‌ها به صدام و استکبار جهانی متحمل شده است.

وی به لزوم نمایاندن چهره واقعی منافقان برای نسل‌های جوان تأکید کرد و گفت: باید مکاری و چهره نفاق مجاهدین خلق برای نسل امروز و قشر پویای جامعه معرفی شود.

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان بابیان اینکه پایمالی خون شهدا توسط منافقان نباید به‌راحتی از صحنه روزگار حذف شود، تصریح کرد: امروز باید افرادی را که چهره تزویر و نفاق در جامعه دارند و سعی بر پایمال شدن خون شهدای ترور می‌کنند و چهره‌ای مظلوم از خود برای مردم نمایان می‌کنند به مردم معرفی شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه بسیاری از منافقان چهره‌ای مظلوم بر خود گرفته‌اند اما همچنان بر باورهای غلط خود تأکید می‌کنند، خاطرنشان کرد: برخی از منافقان حاضر هستند بر کم سن و سال‌ترین افراد بی‌گناه با باور اسلامی و انقلابی تعرض کنند و در نبودی آن‌ها تلاش می‌کنند.

کریمیان عملیات مرصاد را نمونه‌ای روشن از بصیرت مردم نام برد و گفت: مردمی که از کشورهای خارجی سعی داشتند کمتر از یک هفته وارد خاک ایران شوند و با نگاه ایده آلی که می‌توانند بر باورها و اعتقادات مردم عبور کنند اما باغیرت ایرانی مردم مواجه شدند و دستشان بر خاک ایران کوتاه شد.

وی با اشاره به اینکه در جامعه فعلی منافقینی هستند که هنوز در حال خوش‌خدمتی به استکبار جهانی هستند، افزود: باید این افراد شناسایی شوند و تا جایی که ممکن است جوانان خود را برای حفظ و اقتدار انقلاب اسلامی بیشتر آماده کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار