کد خبر : 65033
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

برای انتخابات 1400؛

مسئول شورای راهبردی “سعید محمد” در گیلان معرفی شد

مسئول شورای راهبردی “سعید محمد” در گیلان معرفی شد

مسئول شورای راهبردی جنبش مردمی دکتر سعید محمد در استان گیلان منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، دکتر “رشید ره” عضو دائمی خانه نخبگان بسیج استان گیلان به عنوان مسئول شورای راهبردی جنبش مردمی دکتر سعید محمد در استان گیلان معرفی شد.

وی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما درباره مشارکت عمومی مردم شریف در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام نمود: با توکل به پروردگار منان، عبور از پیچ سخت انتخابات ۱۴۰۰ برای نیل به گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه کار ما می باشد. لذا بر اساس شاخصهای اعلام شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کاندیدای تازه نفس و جهادی ما دکتر سعید محمد می باشند.

در ادامه مسئول شورای راهبردی دکتر سعید محمد در استان گیلان اذعان داشت: ۵۷ روز دیگر به یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات تاریخی کشور عزیزمان باقی مانده است؛ نسل جوان ایران اسلامی با انسجام برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ منسجم شده اند و به فرموده فرمانده کل قوا برای آغاز قرن ۱۵ اعلام خادمی و انجام وظیفه گی نموده اند.

ره ‌در جواب این سوال که (چرا باید در انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشیم؟) گفتند: حضور در انتخابات یک تکلیف ملی و دینی است و اساس نظام ما از ابتدا، بر اساس مردم سالاری دینی و رای ملت بنا شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنهای قسم خورده ایران، وضعیت امنیت اقتصادی و سیاسی کشور را هدف گرفته اند و متاسفانه کارنامه ‌دو‌ طیف ‌ اصولگرا و‌ اصلاح طلب همانند دو لبه قیچی برای مدیریت اجرایی کشور شده اند لذا مردم شریف ایران اسلامی به دنبال راه عبور و نفس تازه برای حرکت در مسیر گام دوم انقلاب هستند و این هدف را در انتخاب یک دولت جوان انقلابی می دانند.

وی در پایان تصریح نمود: در مقطع زمانی هستیم که جهانیان منتظر حرکت مردم شریف کشور عزیزمان هستند و نسل ما با استعانت از خداوند، این حرکت را در روی کار آمدن دولت جوان انقلابی موثر می دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احسان جمعه , 3 اردیبهشت 1400 - 0:31

درود خدا بر دکتر سعید محمد. انشاا.. که موفق باشند .

مطالبه گر جمعه , 3 اردیبهشت 1400 - 17:03

وقتی میفرمایید طی حکمی منصوب شدند، تصویر حکم هم برای صحه گذاشته شدن روی خبر باید به پیوست بیاد. این خبر از طرف ما و دوستان ما فاقد هرگونه اعتبار و سندیت است، باید بفرمایید از طرف چه کسی منصوب شدند و تصویر حکم را منتشر بفرمایید. با تشکر

بسيجي جمعه , 31 اردیبهشت 1400 - 14:17

عضویت دائم
نخبگان بسیج استان گیلان !!!!

رفتن به نوار ابزار