کد خبر : 13608
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

مسابقات قوی‌ترین مردان گیلان در آبکنار برگزار می‌شود

مسابقات قوی‌ترین مردان گیلان در آبکنار برگزار می‌شود

مسئول کمیته انضباطی و فرهنگی مسابقات قوی‌ترین مردان استان گیلان گفت: مسابقات قوی‌ترین مردان امروز ساعت ۱۶ در ساحل تالاب آبکنار بندر انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، مرتضی صیاد در گفت‌وگویی با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان استان گیلان راس ساعت 16 در آبکنار بندر انزلی برگزار می‌شود اظهار داشت: این مسابقات به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ساحل تالاب آبکنار اجرا می‌شود.

مسئول کمیته انضباطی و فرهنگی قوی‌ترین مردان استان گیلان با بیان اینکه این مسابقات در 5 آیتم شامل 2 آیتم مقدماتی و 3 آیتم نهایی برگزار می‌شود بیان داشت: شرکت در این مسابقات در تمامی وزن‌ها و برای عموم آزاد است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دوره‌های قبل مانند مسابقات کشوری قوی‌ترین مردان برگزار شده است گفت: در سال‌های گذشته از استان‌های قزوین، گلستان، گرگان، اردبیل و کرج شرکت کنندگانی در این مسابقات حضور داشتند.

مسئول کمیته انضباطی و فرهنگی قوی‌ترین مردان استان گیلان با اشاره به جوایز نفیس در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان افزود: جوایز در نظرگرفته شده برای نفر اول مبلغ یک میلیون تومان، نفر دوم 700 هزار تومان و نفر سوم 400 هزار تومان است.

صیاد با اشاره به اینکه در این دوره، داوران کشوری این مسابقات را قضاوت می‌کنند ابراز داشت: کاپ اخلاق و مدال نیز برای شرکت کنندگان در این مسابقات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار