کد خبر : 6850
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395- 12: 16

مسابقات کشوری “رباتیک ربونیو” در رشت برگزار می‌شود

مسابقات کشوری “رباتیک ربونیو” در رشت برگزار می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان مسابقات کشوری “ربایتک ربونیو با محوریت پدافند غیرعامل” به میزبانی استان گیلان در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان, امیر مرادی در حاشیه اختتامیه مسابقات” رباتیک ربونیو با محوریت پدافند غیرعامل” در رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی نسل ابتدایی و دانش آموزان با پدافند غیرعامل بود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با بیان اینکه به‌دنبال این هستیم که از ایده‌های دانش‌آموزان گیلانی استفاده کنیم اظهار کرد: در تلاش هستیم از فکر دانش‌آموزان برای توسعه استان بهره ببریم.

مرادی با بیان اینکه موضوعات پدافند غیرعامل تنها مربوط به جنگ نیست تصریح کرد: پدافند غیرعامل به موضوعاتی چون کاهش سوخت, محیط زیست و مدیریت زباله نیز می‌پردازد.

وی با بیان اینکه به‌دنبال این هستیم تا دانش آموزان را با فرهنگ پدافند غیرعامل آشنا کنیم خاطرنشان کرد: به‌ دنبال فعال کردن نسل جدید هستیم و می‌خواهیم دانش‌آموزان را متوجه کنیم که مسئولان در کنار آنها هستند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با بیان اینکه استان گیلان امسال رتبه نخست پدافند غیرعامل در کشور را به دست آورد بیان کرد: استان‌گیلان در زمینه پدافند غیرعامل یک استان پیشتاز و الگو است.

وی از برگزاری مسابقات ربایتک ربونیو با محوریت پدافند غیرعامل به صورت کشوری به میزبانی گیلان خبر داد و گفت: این مسابقات را اردیبهشت سال آینده با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به‌ صورت کشوری برگزار می‌کنیم./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار