کد خبر : 54862
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399- 49: 11

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان:

مسابقه مجازی «پدران و مادران قصه‌گو» با محوریت عید غدیر برگزار می شود

مسابقه مجازی «پدران و مادران قصه‌گو» با محوریت عید غدیر برگزار می شود

حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری مسابقه مجازی «پدران و مادران قصه‌گو» با محوریت قصه‌گویی از واقعه غدیر در گیلان خبرداد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با تبریک دهه امامت و ولایت و ضرورت گرامیداشت این ایام اظهارداشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمع‌ها و برگزاری مراسم‌ها، برنامه‌های گرامیداشت این ایام با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: همچنین ویژه برنامه‌هایی متناسب با این ایام با رعایت پروتکل‌های اجتماعی در سطح  برخی مساجد و کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقه مجازی «پدران و مادران قصه‌گو» خبر داد و بیان کرد: این مسابقه با موضوع نقل واقعه غدیرخم با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا ۱۸ مرداد فرصت دارند کلیپ‌های قصه‌گویی خود را با مدت زمان سه تا پنج دقیقه به شماره ۰۹۰۱۶۴۷۳۸۸۱ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه «نقاشی و شعر» با موضوع عید قربان و واقعه غدیرخم گفت: این مسابقه نیز به‌صورت مجازی برگزار شده و به آثار برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان مهلت ارسال آثار به این مسابقه را نیز ۱۸ مرداد اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: متقاضیان شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۱۶۴۷۳۸۸۱ ارسال کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار