کد خبر : 27609
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1397- 59: 17

مساجد شهرستان رشت ظرفیت خوبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند

مساجد شهرستان رشت ظرفیت خوبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند

فرماندار رشت با تأکید بر لزوم ‌برنامه‌ریزی برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی گفت: مساجد شهرستان رشت ظرفیت خوبی برای حضور جوانان انقلابی‌ و قابله با آسیب‌های اجتماعی دارند.

به گزارش گیلانستان، محمد احمدی صبح امروز در نشست صمیمی با جوانان تحت عنوان نقش جوانان انقلابی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: متولیان مساجد شهرستان رشت باید از ظرفیت‌های موجود در جهت حضور مؤثر جوانان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی استفاده کنند.

فرماندار رشت برنامه‌ریزی برای مبارزه با اثرات مخرب آسیب‌های اجتماعی را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و سایر مسئولان کشوری خواند و ابراز داشت:‌ جلسات بسیار متعددی برای همین منظور در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود که این از اهمیت و حساسیت موضوع حکایت دارد.

احمدی هوشمندی و اشراف کامل مقام معظم رهبری در بحث برخورد با آسیب‌های اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد:‌ یکی از بهترین مسیرها برای اجرای موفق و تأثیرگذار برنامه‌های فرهنگی با موضوعیت برخورد با آسیب‌های اجتمامی عمل کردن به توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

وی به انتقال ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی به نوجوانان، جوانان‌‌ و نسل‌هایی که به علت اقتضای سنی تاریخ انقلاب را به خوبی درک نکرده‌اند اشاره کرد و افزود:‌ جوانان و نوجوانان و نسل چندمی‌ها باید برای تنویر افکار خود به مطالعه کتاب‌ها و مستندات لازم در مورد تاریخ انقلاب بپردازند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت انقلاب اسلامی ایران را متفاوت با سایر انقلاب‌های دیگر در اقصی نقاط جهان دانست و عنوان کرد:‌ با وجود گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر پر برکت این نظام دشمنان هر روز در حال کارشکنی و اجرای عملیات‌های خرابکارانه برای نابودی جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار رشت با تأکید بر این مسئله که دشمن از هر شیوه و مسیری برای تضعیف انقلاب اسلامی بهره می‌گیرد ابراز داشت:‌ در حال حاضر محور دشمنی معاندان انقلاب اسلامی علاوه بر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی وارد فاز مسائل اقتصادی و امور مربوط به معیشت مردم شده است.

احمدی ناامید کردن مردم از نظام اسلامی از دستاوردهای انقلاب و ایجاد هرج و مرج در کشور را نقشه آشکار دشمنان خواند و اظهار داشت:‌ دشمن در صدد ایجاد انشقاق و گسست بین نسل‌های قدیمی انقلاب و نسل‌های جدید است تا اجرای توطئه‌های شوم خود را راحت‌تر پیگیری کند.

وی مساجد را محلی بسیار امن برای حضور گسترده جوانان انقلابی اعلام کرد و ابراز داشت:‌ یکی از بهترین مکان‌ها و فضاهایی که می‌تواند برای برنامه‌ریزی در حوزه مقابله مؤثر با اثرات مخرب آسیب‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد مساجد موجود در شهرستان رشت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت برنامه‌ریزی در حوزه حاشیه نشینی را از سرفصل‌های بسیار مهم برخورد با آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد و گفت‌:‌ اگر هوشمندانه و با بصیرت کامل با اینگونه مسائل ضدفرهنگی برخورد نشود جوانان بسیار زیادی از مسیر درست خارج خواهند شد.

فرماندار رشت پبشبرد برنامه‌های تبلیغات اسلامی را با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ ارتباط مؤثر با اعضا و رؤسای کانون‌های فرهنگی و گسترش تعاملات با اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از رئوس مهم برنامه‌های فرمانداری شهرستان رشت است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار