کد خبر : 69352
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

نماینده ولی فقیه در گیلان:

مسافران در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند

مسافران در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان به تعطیلی اداره ها و اصناف به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط دولت اشاره کرد و گفت: از مسافران عزیز درخواست می کنم در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در حاشیه مراسم سوگواری سیدالشهدا علیه السلام در ستاد فرماندهی انتظامی استان در جمع خبرنگاران با تبریک و تهنیت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار عمده در امنیت داخل و مرزهای کشور دارد.
وی، امنیت موجود در جامعه به ویژه گیلان را به دلیل ایفای نقش بزرگ نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: از تلاش های نیروهای انتظامی قدردانی می کنم.
امام جمعه رشت با اشاره به تعطیلی اداره ها و اصناف به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توسط دولت، بیان کرد: به همه مسافران عزیزی که به طرف شمال در حرکت هستند عرض می کنم همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند و در این ایام کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند.
آیت الله فلاحتی، مردم گیلان را مهمان نواز و محجوب خواند و تصریح کرد: مسافران با خودداری از سفر به گیلان در کنترل بیماری کرونا اثرگذار هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار