کد خبر : 23347
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1396- 44: 0

مسدود بودن “گردنه کوهین” در استان گیلان صحت ندارد

مسدود بودن “گردنه کوهین” در استان گیلان صحت ندارد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به وضعیت عادی مسیر لوشان به قزوین گفت: تمامی محورهای استان گیلان باز هستند و تردد در آن‌ها به‌خوبی جریان دارد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین ‌محمدپور در گفت‌و‌گویی با اشاره به وضعیت راه‌های استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش باران در مسیر کوهین هستیم و تردد وسائط نقلیه در مسیر لوشان به‌سمت قزوین نیز کاملاً عادی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: وضعیت تردد در مسیرها و محورهایی همچون آستارا و گردنه حیران به‌سمت استان اردبیل عادی بوده و گزارشی مبنی بر بارش برف در این محورها تاکنون ارسال نشده است.

محمدپور درباره سایر محورهای استان نیز ابراز داشت: در حوزه شرق استان گیلان مانند دیلمان و منطقه کوهستانی آن نیز بارش باران گزارش شده است اما با وجود لغزنده بودن سطح جاده‌ها، تردد در این مسیرها کاملاً عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: در محور فومن و جاده ماسوله نیز بارش‌ باران گزارش شده با این حال وضعیت تردد وسائط نقلیه در این محورها نیز کاملاً عادی است و مشکل خاصی تا این لحظه وجود نداشته است.

وی وضعیت محور لوشان را نیز برشمرد و در این‌باره خاطرنشان کرد: وضعیت جوی در این منطقه بنا به گزارشات رسیده مطلوب است و وسائط نقلیه نیز به‌راحتی در حال تردد در مسیر مورد نظر هستند و تا این لحظه هیچ مشکلی وجود نداشته است.

محمدپور در مورد وضعیت آمادگی پلیس نیز افزود: تیم‌های مخصوص طرح زمستانه به‌صورت شیفتی در کلیه محورها و گردنه‌های استان گیلان مستقر شده‌ و در صورت تغییر شرایط جوی و بارش احتمالی برف از آمادگی کاملی برخوردار هستند.

وی درباره برنامه‌های پایان سال پلیس راه استان ابراز داشت: طرح راهبردی پلیس راه گیلان برای تعطیلات نوروزی تنظیم شده است و با اعزام تیم‌های ۱۰ نفره متشکل از افسران ستاد قرارگاه به تمام پاسگاه‌های استان درصدد انجام برنامه‌ریزی‌های لازم هستیم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار