کد خبر : 22145
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

مسدود شدن حساب‌های شهرداری اداره شهر رشت را مختل کرده است

مسدود شدن حساب‌های شهرداری اداره شهر رشت را مختل کرده است

شهردار رشت گفت: مسدود بودن وقت و بی‌وقت حساب‌های شهرداری، اداره‌کردن این کلانشهر را مختل کرده است.

به گزارش گیلانستان، مسعود نصرتی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ما برای رسیدن به اهداف خود بر طبق برنامه‌ریزی‌های تدوین شده نیاز مبرم به یک امنیت خاطر مالی داریم و معتقد هستیم مسدود شدن حساب‌های شهرداری تنها منجر به اختلال در انجام امور شهر می‌شود.

شهردار رشت با اشاره به مطالبات به‌حق پیمانکاران شهرداری رشت تصریح کرد: تیم مدیریت شهری نیز مدافع پیمانکارانی است که از شهرداری طلبکارند اما معتقدیم مسدود کردن کل حساب‌های یک شهرداری راه حل مناسبی برای این مشکل نیست.

نصرتی این مشکل را یک نقیصه قانونی خواند و ابراز داشت: آرزوی تیم مدیریت شهری این است که طلبکاران به حقوق خود برسند اما در این چند ماه اخیر دائماً حساب‌های شهرداری بلوکه بوده و این معضل توان شهرداری را کاهش داده است.

وی به عدم تحقق برنامه‌های شهری اشاره کرد و افزود: این که برای مطالبات هر فردی که صاحب رای بوده و برای مطالبات خود رای دادگاه را اخذ کرده کل حساب شهرداری مسدود شود قدرت مانور مدیریت شهری را کاهش می‌دهد.

شهردار رشت همچنین گفت: از تمام توان مدیریت شهری برای خدمت رسانی به شهروندان بهره می‌گیریم و برای برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای نیز از ورود سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستند حمایت می‌کنیم.

نصرتی خاطرنشان کرد: شهر رشت طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه یعنی 26 و 27 دی ماه امسال میزبان اجلاس سراسری 14 کلانشهر کشور است که قطعاً فرصت بسیار مغتنمی برای مدیریت شهری کلانشهر رشت محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: در حاشیه برگزاری این اجلاس قرار است در حوزه سرمایه‌گذاری چندین تفاهمنامه بین شهرداری رشت و سرمایه گذارانی که علاقه‌مند برای انجام سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف هستند به امضاء برسد.

شهردار رشت اظهار داشت: یکی از اهداف تیم مدیریت شهری بهره گرفتن از توان پیمانکاران بزرگ جهت سپردن پروژه‌های کلان با مقیاس بزرگ در شهر رشت است که زمینه‌های لازم برای این امر تدارک دیده شده است.

نصرتی عنوان کرد: رسیدن به تمامی این اهداف البته در گرو برنامه‌ریزی دقیق برای پرداخت بدهی طلبکاران است و در این راستا مدیریت شهری علاقه‌مند است با یک برنامه زمانبندی شده نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار