کد خبر : 29620
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

مسوولان در تصمیم گیری ها عزت مردم ایران را در نظر بگیرند

مسوولان در تصمیم گیری ها عزت مردم ایران را در نظر بگیرند

نماینده ولی فقیه در گیلان به وجود برنامه برای اداره جامعه در داخل کشور اشاره کرد و گفت: مسوولان در تصمیم گیری ها عزت مردم ایران را در نظر بگیرند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت پیرامون برنامه ریزی در زندگی توسط جوانان به ویژه زن و شوهر جوان اظهار کرد: از جمله اموری که لازم است زن و شوهر به ویژه زن و شوهر جوان در زندگی داشته باشند، برنامه ریزی است.

وی به دستاوردهای برنامه ریزی در زندگی به ویژه زندگی زن و شوهر جوان اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی انسان را از لغزش ها و اشتباه ها مصون نگه می دارد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر مسوولان در بخش های کلان و خرد نظام مدیریتی و اداره جامعه با برنامه پیش بروند عوارض بی برنامگی کمتر متوجه آنها می شود، تصریح کرد: گاهی مواقع مسوولی کاری انجام می دهد و پس از او مدیر دیگری می آید و می گوید هر برنامه ای که مسوول قبلی انجام داده، ویرانگری بوده و مسوول خودمحور و خودسرانه کار کرده است.
آیت الله فلاحتی، دومین دستاورد برنامه ریزی در زندگی را در امان ماندن از فقر، نیازمندی و پریشانی دانست و بیان کرد: کمبودهای مادی یکی از آسیب ها در ابتدای زندگی زن و شوهر جوان محسوب می شود و برطرف کردن آن نیازمند برنامه ریزی است.
وی به تلاش برخی از افراد برای دستیابی به پست های مدیریتی اشاره کرد و گفت: عده ای باورشان آمده به هر قیمتی باید به مسوولیت ها دست پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با توصیه همگان به تقوای الهی، خاطرنشان کرد: امیرالمومنین علی(ع) فرمودند؛ هیچ بزرگواری مانند تقوا نیست.
آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اجتماع عظیم بسیجیان عاشورایی در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: اجتماع مذکور رعب را در کانون های ذلت ایجاد کرده است.
وی به رهنموده های مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان در تهران اشاره کرد و یادآور شد: بسبج برای دوستان امیدآفرین است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه ۱۳ مهرماه سال ۱۳۵۷ امام(ره) به پاریس هجرت کردند، اظهار کرد: قیام پر عظمت ملت ایران علیه رژیم طاغوت با هجرت امام(ره) به پاریس در کشور فرانسه اوج گرفت و انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی است که نصیب ملت ایران شد.
آیت الله فلاحتی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی پاسداران انقلاب اسلامی و اقتدار نظام محسوب می شوند.
وی به شعار «پلیس مقتدر و امین مردم» در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: در طول انقلاب اسلامی تعداد ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار نفر جانباز توسط نیروی انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ۱۵ مهرماه روز روستا و عشایر، تصریح کرد: با توجه به اقدام های خوب صورت گرفته اما هنوز در تراز روستاییان کار نشده و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب از مهاجرت روستاییان به شهرها کاسته شود.
آیت الله فلاحتی با انتقاد به مسوولانی که به دنبال تصویب قانون پولشویی طبق نظر سازمان های قدرت های سلطه گر ‌ در مجلس شورای اسلامی هستند، بیان کرد: برخی از مسوولان که نان و نمک جمهوری اسلامی را خوردند می خواهند قانون مذکور را به قوه قضاییه تحمیل کنند.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بعضی از قوانین بوی غربی می دهد، تصریح کرد: ملت ایران می خواهد قوانینی که در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود تحقیرآمیز نباشد و عزت را برای کشور به ارمغان آورد.
امام جمعه رشت به وجود برنامه برای اداره جامعه در داخل کشور اشاره کرد و گفت: مسوولان در تصمیم گیری ها عزت مردم را در نظر بگیرند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به انعقاد معاهده مودت بین دولت های آمریکا و ایران در سال ۱۳۴۴، خاطرنشان کرد: معاهده مذکور به منظور امور حقوقی و کنسولی طبق قوانین بین المللی منعقد شده است.
وی به محکومیت آمریکا به دلیل خروج از برجام در دادگاه لاهه اشاره کرد و یادآور شد: ایران از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد و در این شرایط آمریکا در انزوای سیاسی قرار گرفته است.
نماینده ولی فقیه در گیلان، حرکت آمریکا را به طرف فروپاشی دانست و بیان کرد: بیش از دو هزار نفر از خردمندان جهان در مقاله های خود نوشتند که آمریکا رو به افول است.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار