کد خبر : 11786
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396- 17: 10

مسکن خانواده شهید سنگری با مشارکت نهادهای انقلابی ساخته می شود

مسکن خانواده شهید سنگری با مشارکت نهادهای انقلابی ساخته می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: مسکن خانواده شهید سنگری با مشارکت نهادهای بهزیستی و سپاه ساخته می شود.

به گزارش گیلانستان، عبداله پاکاری در گفتگویی، در واکنش به اخبار منتشر در سایت درباره‌ی خانواده شهید سنگری که در یک منزل محقر و قدیمی ساکن هستند و تاکنون نهادی برای ساخت مسکن این خانوده اقدامی ترتیب نداده، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس قوانین و دستورالعمل ها رسیدگی به امور افراد تحت تکفل را بر حسب وظیفه انجام می دهد.

وی افزود: طبق دستور العمل ها و قوانین ارائه خدمات به برادر و خواهر شهید جز در خصوص صدور برخی معرفی نامه ها و سهمیه ها نمی باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اعلام اینکه بنیاد شهید در راستای فرهنگی به برادران و خواهران شهدا خدمات ارائه می کند، گفت: البته باید اعلام کرد که بنیاد شهید برای برادران و خواهران شهدا و ایثارگران برنامه هایی را از قبیل خدمات دهی در امور فرهنگی نظیر سهیمه دانشگاه و برخی تسهیلات شغلی برخوردار می باشند.

پاکاری در خصوص مسکن بستگان درجه یک خانواده های شهدا اظهار کرد: تسهیلات  مسکن نیز به والدین و همسران شهدا و همچنین جانبازان مطابق قانون  پرداخت  می شود و در خصوص این مورد خاص هم با توجه به فوت پدر و مادر شهید در سالهای دور امکان ارائه این تسهیلات نیز مقدور نمی باشد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ادامه داد: با توجه به رسالت کار ما در بنیاد و وظیفه اصلی ما در خصوص رسیدگی به امور خاندان معظم شهدا و ایثارگران بلافاصله پس از انتشار این گزارش رئیس بنیاد شهرستان رشت بعنوان مسئول این امر دستور بررسی و ارائه گزارش اعزام شد که طی بازدید میدانی از این برادر و خواهر شهید و بررسی موضوع مشخص شد این خانواده تحت حمایت نهادهای خدماتی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی می باشند.

پاکاری خاطرنشان کرد: بنا براین مقرر شده تا اقداماتی درخصوص مکاتبه و پیگیری در زمینه ساخت مسکن مدد جویی صورت پذیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه برای ساخت مسکن این خانواده شهید با نهاد های خدمات رسان مذاکره می شود، بیان کرد: ما با رایزنی های ویژه ای که با سایر دستگاه های خدمات رسان همچون، سپاه، بهزیستی و کمیته امداد که در حال حاضر اقدام به ساخت مسکن مددجویی و مستضعف را دارند، انجام خواهیم داد تا ساخت مسکن برای این خانواده شهید تسریع پیدا کند.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گیلان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رسانه ها بعنوان چشمان مسئولین در  جامعه گفت : ما قدردان زحمات و تلاشهای خبرنگاران محترم در تمامی عرصه ها هستیم و بیان می داریم کارهای ما خالی از اشکال نخواهد بود ولی انتظار داریم در صورت مشاهده موارد اینچنینی برای حفظ حرمت و عزت خاندان معظم شهدا پیش از انتشار به نهادهای مربوطه منعکس و پیگیری گردد تا زمینه سوء استفاده دشمنان را از اینگونه موارد مهیا نشود.

شایان ذکر است که در خانه ای که در تصاویر بالا دیده می شود ۷ نفر از اعضای درجه یک شهدای بخش سنگر زندگی می کنند./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار