کد خبر : 89222
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401- 04: 19

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

مسیر شهدا چراغ هدایت و روشنی بخش جامعه است

مسیر شهدا چراغ هدایت و روشنی بخش جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به رشادت‌های شهدا و ایثارگران، گفت: مسیر شهدا چراغ هدایت گری و روشنی بخش جامعه است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۸۷ شهید سرباز وظیفه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس اسلامی یک مدال افتخار برای هر فرد است.

 

وی با اشاره به رشادت‌ها و جانبداری های شهدا و ایثارگران، افزود: مسیر شهدا چراغ هدایت گری و روشنی بخش جامعه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سوره مبارکه آل عمران، بیان کرد: تقویت روحیه ایمانی، صبر و مقاومت در برابر مشکلات از خصیصه‌های بارز انسان مؤمن است که در وجود شهدا موج می‌زد.

 

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر الگوگیری از ائمه اطهار بویژه حضرت علی (ع)، اضافه کرد؛ امام علی (ع) نمونه تمام عیار سرباز الهی بود.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام و منزلت سربازی، افزود: سرباز این نظام باید خود را سرباز کشور ایران دوران قبل از ظهور بداند و به آن افتخار کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، عنوان سرباز قاسم سلیمانی در مزار سپهبد شهید را نشان از شأن بالای سربازی برای نظام ولایی و انقلابی این کشور دانست و بیان کرد: حاج قاسم عزیز سربازی ولایت را در مقام عمل، به تصویر کشید.

 

مهدوی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه نظام اسلامی، اضافه کرد: سربازان خط مقدم جنگ شناختی و ادراکی هستند و باید در این عرصه خود را با سلاح دانش و محتوا مسلح کنند.

 

گفتنی است؛ در این مراسم از ۵ پدر شهید سرباز و ۲۵ سرباز نمونه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار