کد خبر : 89917
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1402- 24: 18

مشارکت ۲۷ هزار گیلانی در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی / جشنواره دوازدهم پرشور برگزار می‌شود

مشارکت ۲۷ هزار گیلانی در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی / جشنواره دوازدهم پرشور برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از شرکت ۲۷ هزار گیلانی در دوره یازدهم جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود جشنواره دوازدهم پرشورتر برگزار شود.

به گزارش گیلانستان، یاسر تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است که باید از آن بهره گرفت.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان همزمان با سراسر کشور، افزود: این جشنواره ملی در دو بخش معرفی سبک و سیره حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بخش ویژه مربوط به امام یازدهم شیعیان حضرت امام حسن عسکری (ع) در حال برگزاری است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به استقبال مردم در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی، بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در ۷ دوره گذشته به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیش از ۵ میلیون نفر شرکت کننده برگزار شده است.

 

تقوی، جشنواره ملی کتابخوانی رضوی را یکی از بزرگترین رویدادهای کتابخوانی کشور برشمرد و بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی سرانه مطالعه در کشور افزایش داده و از سوی دیگر موجب شناخت معرفتی بیشتر مردم نسبت به ائمه اطهار (ع) می‌شود.

 

وی از شرکت ۲۷ هزار گیلانی در دوره یازدهم جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود این دوره استقبال مردم فرهنگ دوست و کتابخوان گیلان نسبت به ادوار گذشته بیشتر باشد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از دهه فجر سال گذشته آغاز و تا اول تیر ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.razavi.samakpl.ir و یا پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی www.gilanpl.ir در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.

 

تقوی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد فرهنگی، معرفتی و اعتقادی است، اضافه کرد: این جشنواره به سیره علمی و عملی اهل بیت (ع) بویژه امام رضا علیه السلام می‌پردازد که بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار