کد خبر : 32614
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

مشارکت 500 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آستارا در طرح پرسش مهر

مشارکت 500 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آستارا در طرح پرسش مهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از مشارکت 500 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان در نوزدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش گیلانستان سید سجاد موسوی صبح امروز  در آستارا با اشاره به اجرای نوزدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور در سطح مدارس این شهرستان اظهار کرد: تاکنون بالغ‌بر 500 نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان مدارس شهرستان آستارا در طرح مذکور شرکت کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد آثار ارسالی به به دبیرخانه استانی پرسش مهر رئیس‌جمهور را بالغ‌بر 100 اثر در محورهای مختلف نظیر: هنرهای دستی، هنرهای تجسمی، داستان، شعر و هنرهای آوایی دانست و گفت: آثار دریافتی پس از داوری در مرحله استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی عنوان سؤال نوزدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور را «سال گذشته چه مهارت‌هایی در مدرسه آموختید و برای امسال چه انتظاراتی دارید» دانست و افزود: دانش‌آموزان در رابطه با پاسخ پرسش مهر امسال باید به مسائل و مشکلات جامعه توجه دوچندان کرده و برای آن راه‌کار ارائه کنند.

موسوی طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور را بهترین فرصت برای تقویت روحیه پرسش‌گری در بین دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: جامعه هدف پرسش مهر رئیس‌جمهور دانش‌آموزان دختر و پسر همه دوره‌های تحصیلی به‌جزء دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی و معلمین کلیه دوره‌های تحصیلی است.

به‌گفته مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا، در سال تحصیلی 97-96 بالغ‌بر یک‌هزار از فرهنگیان و دانش‌آموزان مدارس این شهرستان در هجدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور شرکت کرده بودند که چهار نفر موفق به کسب مقام برتر استانی و یک نفر نیز موفق به کسب مقام دوم کشوری شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار