کد خبر : 13515
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396- 50: 18

مشاوره بی‌بی‌سی به اصلاح طلبان برای انتخاب شهردار رشت!/ حمایت از رئیسی جرم اصلی ثابت قدم!

مشاوره بی‌بی‌سی به اصلاح طلبان برای انتخاب شهردار رشت!/ حمایت از رئیسی جرم اصلی ثابت قدم!

آنها حمایت شهردار رشت از محمدباقر قالیباف و سپس از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را گناهی نابخشودنی و جرم اصلی وی می دانند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی در مهم ترین بخش خبری تحلیلی خود به اصلاح طلبان برای انتخاب شهردار مشاوره داد!

در این برنامه، ابراهیم اصغرزاده، از عوامل اصلی انحلال شورای اول تهران به اصلاح طلبان پیروز در انتخابات شورای شهر تهران توصیه کرد که با هماهنگی دولت، شهرداری حامی دولت برای تهران انتخاب کنند چرا که به گفته اصغرزاده، اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری بعد به شهرداری تهران نیاز دارند!

اصغرزاده در حالی به شوراهای مراکز استان ها نیز توصیه کرد که شهرداری همسو با دولت برگزینند که تنها سه اصلاح طلب به شورای شهر رشت راه یافته اند. ضمن اینکه شهرداری نهادی ملی و مستقل از دولت است.

در همین راستا خبر می رسد این اقلیت در تصمیمی البته ناپایدار عزم خود را برای کنار گذاشتن ثابت قدم جزم کرده اند. آنها حمایت شهردار رشت از محمدباقر قالیباف و سپس از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را گناهی نابخشودنی و جرم اصلی وی می دانند!

لازم به ذکر است رسانه ضد انقلاب و ضد دین “آمدنیوز” پیش تر از این در کانال تلگرام خود علی رغم وجود بنر و پوستر روحانی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت، اما بنرهای ستاد رئیسی و قالیباف در ابتدای خیابان سعدی را به ثابت قدم ربط داده و این را تخلف شهردار در روز انتخابات دانست!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار