کد خبر : 58469
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

عضو کمیسیون اصل نود مجلس:

مشکلات اقتصادی ناشی از تفکر سرمایه‌داری است

مشکلات اقتصادی ناشی از تفکر سرمایه‌داری است

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر غربی و سرمایه‌داری مسؤولان باعث گرانی و مشکلات مردم شده است، گفت: تا زمانی که تفکر غربی و سرمایه‌داری در مسؤولان باشد مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین نبویان صبح امروز در مراسم نقش و جایگاه جوان مؤمن انقلابی در گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه مسیر آینده را قرآن کریم مشخص کرده است، اظهار کرد: هنوز وزیر مربوط به مقام معظم رهبری جهت مذاکره با آمریکا نامه می‌زند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای معتقدند که سیاست خارجی ما ربطی به دین ندارد، افزود: همه‌چیز به دین مربوط است و دین اسلام و قرآن دیپلماسی دینی دارد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره برای دعوت مردم به دین و خدا است، گفت: این مذاکره بسیار مفید و ضروری است و به این مذاکره بارها اشاره‌شده است.

نبوبان با اشاره به اینکه آمریکا کدخدای جهان نیست، تصریح کرد: مذاکره برد برد در دین نداریم و مذاکره در این زمینه معنی ندارد زیرا دین آماده است که با مستکبران عالم مبارزه کند.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ دستاوردی نداشت، گفت: قرآن می‌فرماید که با سران کفر محبت، همکاری و رابطه دوستی ممنوع است و کسی که با مستکبران مبارزه نکند مسلمان نیست اما مسئولان ما با آمریکا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بدون مبارزه با آمریکا اسلام معنی ندارد، افزود: برخی از مسؤولان درصدد این هستند که ایران اسلامی مانند رژیم آل سعود گاو شیرده آمریکا باشد.

نبویان با بیان اینکه برخی از سیاسیون ما در مقابل دشمن سیاست التماسی دارند، افزود: میزان ۳۰ درصد مشکلات اقتصادی مردم به دلیل تحریم است و ۷۰ درصد دیگر به دلیل بی‌عرضگی مسؤولان دولتی است.

وی با اشاره به توهین رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص) گفت: باید وزارت امور خارجه سفیر فرانسه را اخراج کند اما به دلیل اینکه فرزندان برخی از مسؤولان در فرانسه هستند این کار را انجام نمی‌دهند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره مائده در رابطه با مذاکره با دشمنان، افزود: کسی که به دنبال مذاکره و رابطه با دشمن باشد آمریکایی است زیرا قرآن بر این موضوع تأکید است.

نبویان با بیان اینکه هنوز مسؤولان دولتی به دنبال مذاکره با آمریکا هستند، تصریح کرد: عده‌ای در مجلس قبلی برای عکس گرفتن با خانم موگرینی سر و دست شکستند و عزت کشور را زیر سؤال بردند که واقعاً مایه تأسف بود.

وی با اشاره به اینکه مشکل مستکبران با ایران اصل اسلام است، بیان کرد: توهین رئیس‌جمهور فرانسه ذات پلید آن‌ها را در دنیا برملا کرده است و نشان داد که مشکل آن‌ها با کشور ما اسلام و ائمه اطهار (ع) هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مسؤولان دولتی ما به دنبال اسلام آمریکایی هستند، گفت: مثل روز روشن بود که آمریکایی‌ها بر تعهد برجام پایبند نیستند اما مسؤولان گوش نکردند.

نبویان با تأکید بر اینکه گرانی‌های موجود در جامعه به دلیل بی‌کفایتی مسؤولان دولتی است، افزود: کسانی که در فتنه دستگیرشده‌اند اکنون مسؤولان کشوری و استانی هستند و حتی معاون وزیری داریم که پرونده اختلاس هزارمیلیاردی دارد، درحالی‌که مردم در معیشت روزانه خود مشکل‌دارند.

وی با اشاره به اینکه برجام سند ذلت ملت ایران است، تصریح کرد: بعد از توافق برجام با دستور آمریکا در سایت هسته‌ای نطنز سانتریفوژها را جمع کردند و با بولدوزر پایه‌ها را نیز تخریب کردند و این خیانتی بزرگ در حق ملت ایران بود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر غربی و سرمایه‌داری مسؤولان باعث گرانی و مشکلات مردم شده است، گفت: تا زمانی که تفکر غربی و سرمایه‌داری در مسؤولان باشد مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

نبویان با اشاره به اینکه مسؤولان دولتی ۲۰ روز بعد از شهادت سردار سلیمانی به دنبال مذاکره با آمریکا بودند، بیان کرد: هنوز هم برخی به دنبال مذاکره با قاتلان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و تمام تلاش خود را در حال انجام دادن هستند.

وی با بیان اینکه هیچ عزمی در دولت برای حل مشکلات مردم وجود ندارد، افزود: تعداد ۱۰۰ کشور آمادگی ارتباط و تبادلات با ایران را دارند اما مسئولان ما به فکر رابطه با آمریکا هستند و راه پیشرفت را در ذلت می ببینند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت موافق توافق ۲۵ ساله ایران با چین نبود، تصریح کرد: توافق ایران با چین از طریق مجلس صورت گرفت زیرا دولت فقط به فکر مذاکره با آمریکاست و اصلاً برنامه‌ای برای همکاری با سایر کشورها ندارد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار