کد خبر : 39582
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398- 04: 17

شهردار رشت:

مشکلات سایت زباله سراوان در کوتاه مدت قابل حل نیست

مشکلات سایت زباله سراوان در کوتاه مدت قابل حل نیست

شهردار رشت گفت: در طول ۴۰ سال گذشته مشکلات بسیاری در خصوص زباله سراوان پدید آمده که، در طول مدت زمان کوتاه قابل حل نخواهد بود.

به گزارش گیلانستان ناصر حاج محمدی در خصوص ارایه برنامه های اجرایی در زمینه ساماندهی و تخلیه سایت زباله سراوان گفت: در حال حاظر به صورت همزمان در حال پیگیری ۱۴ موضوع در این راستا اعم از تامین اعتبار، ساخت و ساز ، مشاوره، و سایر موارد هستیم.

وی با اشاره به تلاش شهرداری رشت در زمینه راه اندازی سایت زباله سوز سراوان ، و اهمیت خدمت رسانی مطلوبتر به شهروندان افزود: در حال حاضر شهرداری رشت ۱۲۱میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی طلبکار است که با توجه به عدم دریافت مطالبات از ارگان های گوناگون و درآمد بسیار اندک ،و بدهکاری های بسیار شهرداری ،سبب کندی در روند اجرا و یا توقف پروژه های شهرداری شده است .

حاج محمدی با بیان اینکه تعرض به محیط زیست خسارت های جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد ادامه داد: خوشبختانه بعد از گذشت مدت زمان زیادی شهرداری مناطق از خواب غفلت بیدار شده و وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر نسبت به گذشته بهتر شده و امیدوارم مشکل سایت سراوان با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود .

وی تاکید کرد: در طول ۴۰ سال گذشته مشکلات بسیاری در خصوص زباله سراوان پدید آمده که، در طول مدت زمان کوتاه قابل حل نخواهد بود.

شهردار رشت گفت: روند ایجاد سایت تخلیه سراوان رضایت بخش است و استانداری در زمینه تامین منابع مورد نیاز پیگیری های لازم را انجام می دهد، که در این خصوص با دستگاه های اجرایی دیگر و ارگان های متولی مربوطه نظیر دادستانی و منابع طبیعی در زمینه تملک زمین مربوطه نیز هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار