کد خبر : 35021
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397- 20: 17

رئیس اداره ورزش و جوانان ‌رشت:

مشکل استادیوم ورزشی سردار جنگل برطرف شد

مشکل استادیوم ورزشی سردار جنگل برطرف شد

رئیس اداره ورزش و جوانان ‌رشت گفت: برای حل شدن مشکلات فضاهای ورزشی رو باز مانند استادیوم ورزشی سردار جنگل نیز با همکاری هیئت‌های مختلف استان گیلان به‌ویژه هیئت فوتبال استان گیلان گام‌ برداشته شد.

به گزارش گیلانستان کاوه قدسی ‌امروز در نشست خبری اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت اظهار داشت: مواردی نظیر توسعه ورزش‌های همگانی، مبحث توان‌بخشی و توسعه ورزش‌های روستایی و دیگر موارد از شاخصه‌های ما در امور ورزشی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با اشاره به اینکه آماده‌سازی، امکان برگزاری کلاس‌های مختلف ورزشی و برگزاری همایش‌های مختلف از وظایف ما به‌شمار می‌روند افزود: ما همواره از نیروهای فعال ورزشی و هیئت‌های ورزشی‌ خوبی در شهرستان رشت برخوردار هستیم.

قدسی گفت: برخی هیئت‌های ورزشی شهرستان رشت نیز در راستای برگزاری رویداد‌های مختلف در این شهرستان با کمترین امکانات و منابع مالی فعالیت‌های تأثیرگذاری داشتند و در چند روز اخیر نیز رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی با مشارکت هیئت کشتی این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رشت دارای ۳۹۴ باشگاه ورزشی خصوصی است خاطرنشان کرد: از مجموع ۳۹۴ باشگاه خصوصی، ۱۳۵ باشگاه مختص بانوان، ۶۱ باشگاه مختص آقایان و ۱۹۹ باشگاه هم به صورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت به اهمیت جایگاه اماکن و ابنیه‌های ورزشی شهرستان رشت اشاره کرد و ابراز داشت: بررسی مسائل مختلف پیرامون اماکن و ابنیه‌های ورزشی این شهرستان و سازماندهی آنها را هم در اولویت کار خود قرار دادیم.

قدسی با اشاره به اینکه شهرستان رشت دارای ۳۰ اماکن ورزشی مختلف است افزود: در این راستا برای پیگیری و بررسی مسائل ابنیه‌های ورزشی شهرستان رشت توانستیم کمیته نظارت بر ابنیه ورزشی را با همکاری رؤسای بخش‌های مختلف نظیر خمام و کوچصفهان، سنگر، خشکبیجار و لشت‌نشاء تشکیل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که در سال ۹۸ اعتبارات لازم را برای برنامه‌های مختلف ورزشی در شهرستان رشت با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان داشته باشیم و امیدواریم که با کمک اصحاب رسانه بتوانیم در راستای حل مشکلات ورزشی گام‌های مؤثر برداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت به برخی نقیصه‌های فضاهای ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: با همکاری خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان توانستیم در سال ۹۷ برخی نقیصه‌های فضاهای ورزشی در این شهرستان را حل کنیم.

قدسی خاطرنشان کرد: جهت حل شدن مشکلات فضاهای ورزشی رو باز مانند استادیوم ورزشی سردار جنگل نیز با همکاری هیئت‌های مختلف استان گیلان به‌ویژه هیئت فوتبال استان گیلان گام‌ برداشته شد و مابقی مشکلات آن نیز باید حل شود.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی است اظهار داشت: رویداد‌های ورزشی مختلفی در سال ۹۷ در جای جای شهرستان رشت و اطراف آن با کمک و مشارکت هیئت‌های ورزشی مختلف برگزار شد و در آینده نیز برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت به تشکیل شورای ورزشی این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای نشست‌ها و جلسات خوبی که با فرماندار محترم این شهرستان داشتیم، تشکیل شورای ورزشی این شهرستان را نیز در دستور کار قرار دادیم.

قدسی با اشاره به ۱۴ نشست هم‌اندیشی با شهرداران و بخشداران شهرستان رشت در سال ۹۷ اظهار داشت: طی بازدید‌های متعدد فرماندار رشت، استاندار محترم گیلان و مدیرکل ورزش‌ و جوانان این استان، مشکلات و نواقص ورزشگاه ۶ هزار نفری بررسی شد و مشکلات آن حل شد.

وی با بیان اینکه برخی اماکن ورزشی ما نیز باید بازسازی و تعمیر شوند تصریح کرد: در تلاش هستیم که با توجه به اعتبارات خوبی که در سال ۹۸ اختصاص داده شده، نواقص اماکن ورزشی در شهرستان رشت بررسی و تعمیر و نوسازی شوند البته بخشی از این بازسازی‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار