کد خبر : 44021
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

در پی حوادث اخیر؛

مشکل خاص امنیتی در گیلان رخ نداد

مشکل خاص امنیتی در گیلان رخ نداد

فرمانده انتظامی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم استان در همکاری و همراهی با پلیس در شناسایی و دستگیری برهم‌زنندگان نظم عمومی، گفت: در حوادث اخیر مشکل خاص امنیتی در سطح استان رخ نداده است.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزاله ملکی در گفت وگویی مهمترین ماموریت پلیس را تامین امنیت مردم دانست و گفت: پلیس با کسانی که بخواهند به اموال عمومی و امنیت روانی شهروندان لطمه بزنند به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه ‌علی رغم توطئه‌ها و تحرکات سوء دشمن در حوادث اخیر تاکنون مشکل خاص امنیتی در سطح استان رخ نداده است، افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه، القاء ناامیدی و ناامن کردن جامعه هستند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه هدف پلیس، خدمت به مردم و تامین آن است، ادامه داد: ارتقاء امنیت، نیازمند مشارکت و همراهی تمامی اقشار مردم است.

فرمانده انتظامی گیلان، پلیس را خدمتگزار مردم دانست و گفت: امنیت با حضور و مشارکت مردم در جامعه معنا پیدا می‌کند.

وی، امنیت امروز را مرهون خون شهدا، جانفشانی ایثارگران و پایداری مردم دانست و تاکید کرد: باید از امنیتی که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده پاسداری کنیم.

سردار ملکی ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم استان در همکاری و همراهی با پلیس در شناسایی و دستگیری برهم‌زنندگان نظم عمومی، تصریح کرد: هرگونه اعتراض به قانون و تجمع، باید از مسیر قانونی پیگیری شود.

وی با اعلام اینکه با آمادگی کامل از امنیت مردم حراست می‌کنیم، بیان کرد: پلیس با هرگونه قانون‌شکنی در جامعه مقتدرانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان، تجربه و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم را گره‌گشای کنترل حوادث اخیر اعلام کرد و گفت: پلیس از هیچ تلاشی برای تامین نظم و امنیت مردم فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار