کد خبر : 42066
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398- 23: 18

نماینده مردم انزلی در مجلس:

مشکل سرمربی ملوان مشخص نیست/ احمدزاده بدترین سرمربی تاریخ ملوان

مشکل سرمربی ملوان مشخص نیست/ احمدزاده بدترین سرمربی تاریخ ملوان

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل سرمربی ملوان مشخص نیست، گفت: احمدزاده بدترین سرمربی ملوان در تاریخ ۵۰ ساله این باشگاه است.

به گزارش گیلانستان  حسن خسته بند با اشاره به انتقاد به سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی اظهار کرد: مدتی است تیم را تحویل داده‌ایم و مسائل مدیریتی به آقای احمدزاده ارتباطی ندارد، ملوان صاحب مالک جدیدی شده است و آن‌ها در مورد مسائل باشگاه، تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مالک جدید باشگاه با حضور دادستان و فرماندار انزلی، فرمانده نیروی دریایی منطقه و برخی مسؤولین تربیت‌بدنی انتخاب‌شده است، گفت: آقایان پژمان نوری و مازیار زارع کاپیتان‌های اسبق ملوان، مدیریت باشگاه ملوان را بر عهده گرفتند و این افراد تلاش خود را انجام می‌دهند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمربی ملوان انزلی بهانه می‌آورد، افزود: وی برای فرار از شکست، اقدام به فرافکنی می‌کند و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیواری کوتاه‌تر از بنده پیدا نکرده است.

خسته‌بند با تأکید بر اینکه سرمربی ملوان انزلی کار خود را به‌درستی انجام نمی‌دهد، تصریح کرد: وی در ۱۰ سال اخیر باعث سقوط چندین تیم شده است، در این تیم‌ها که بنده حضور نداشتم تا عامل سقوط معرفی شوم.

وی با اشاره به انتقادات احمدزاده از مالکین قبلی ملوان انزلی بیان کرد: آقایان رفیع نیا و میرابی با معرفی بهمن صالح نیا پدر فوتبال گیلان وارد عرصه مدیریتی ملوان شدند، این افراد بهترین گزینه‌های موجود برای مدیریت ملوان بودند و متقاضی بهتری برای این تیم نداشتیم، آقایان فردی را برای در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه معرفی کردند و ما در هیئت‌مدیره از وجودشان استفاده نکردیم؟!

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب مالک ملوان توسط اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه انجام می‌گیرد، افزود: بنده به‌عنوان نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی وظیفه خود را انجام می‌دهم، در هر برهه‌ای که تیم را رها کردند بنده برحسب وظیفه با کمک دیگران، ورود کردم.

خسته‌بند با انتقاد از برگزاری تمرین ملوان در روز عاشورا گفت: آقای احمدزاده در دوران مالکیت نیروی دریایی انزلی نیز با این مجموعه به بن‌بست رسیدند، وی مشخص نیست چه مشکلی دارد و به همین دلیل فرافکنی می‌کند، سرمربی ملوان ناتوانی خود را به گردن دیگران می‌اندازد.

وی با بیان اینکه بازیکنانی که در فصل جدید به ملوان ملحق شدند بازیکنان خوبی هستند، خاطرنشان کرد: در آخرین فصل حضور ملوان در لیگ برتر تنها به یک تساوی برای بقا نیاز داشتیم و بازی را با سرمربیگری احمدزاده واگذار کرده و به لیگ یک سقوط کردیم، وی بدترین سرمربی ملوان در تاریخ ۵۰ ساله این باشگاه است.

محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی پس از شکست سه بر یک مقابل مس کرمان در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک در نشست خبری پس از مسابقه، انتقاداتی را علیه حسن خسته‌بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.

احمدزاده با بیان اینکه خسته‌بند در کاری که بلد نیست، ورود می‌کند، افزود: بااینکه تشکیلات تیم تغییر می‌کند اما آقای خسته‌بند اصرار درگرفتن مسؤولیت و ریاست هیئت‌مدیره دارد.

وی با اشاره به اینکه آقای خسته‌بند باید از فوتبال برود، بیان کرد: سال‌هاست که گرفتار مشکلاتی هستیم که این آقا به وجود آورده و هرکسی حرف می‌زند گرفتار می‌شود و همه باید مطیع وی باشند و دست‌به‌سینه از او امر ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه نمی‌دانم چه دستی در کار است که خسته‌بند هرسال هرکاری می‌خواهد می‌کند، گفت: مالکینی که این آقا انتخاب کرده است جای سؤال دارند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار