کد خبر : 35302
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردین 1398- 56: 12

مشکل عمده شهرداری لشت نشا کارشکنی و اختلاف اعضای شورا برای تضعیف شهردار است

مشکل عمده شهرداری لشت نشا کارشکنی و اختلاف اعضای شورا برای تضعیف شهردار است

سهیل صفری سرپرست امور مالی شهرداری لشت نشا در گفت و گو با صبح رشت اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده شهرداری لشت نشا که باعث شده پرسنل زحمت کش این شهرداری حقوق خود را با تاخیر گاها با تاخیر ۴ ماهه دریافت کنند کارشکنی و اختلاف اعضای شورا جهت تضعیف شهردار است.

به گزارش گیلانستان وی افزود: برخی اعضای شورا در خواب غفلت فرو رفته و انگار مشاهده نمی کنند شرایط خاص اقتصادی و تحریم های ظالمانه شهرداری های کشور را با مشکل مواجه کرده است و این اعضا به جای آنکه به فکر همکاری و چاره اندیشی برای برون رفت از بحران باشند خود عامل تنش و اختلاف چند دستگی در شهرداری شده اند.

 

سرپرست امور مالی شهرداری لشت نشا ادامه داد: نمی دانم آیا هدف از عضویت در شورا خدمت به شهر و مردم بوده و یا کسب منافع شخصی؟

 

صفری با اشاره به دخالت اعضای شورا در امور غیر مرتبط اظهار کرد: متاسفانه برخی اعضای شورا با تحت فشار قراردادن شهردار سعی در عزل و نصب پرسنل شهرداری دارند و شورای شهر لشت نشا با هرطرحی که باعث پیشرفت و آبادانی و آورده نقدی شهرداری می شود مخالفت کرده تا شهردار نتواند حقوق پرسنل را به موقع پرداخت کند در نتیجه بوق و کرنا می کنند که شهردار ناتوان است و توانایی پرداخت حقوق پرسنل را ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه هشت سال در امور مالی شهرداری لشت نشا فعالیت می کنم گفت: من با شهرداران و سرپرستان زیادی کار کرده ام و اگر از تمامی شهرداران دوره چهارم و پنجم بپرسید مطمئنا با این جواب رو به رو خواهید شد اختلافات و کارشکنی های اعضای شورا موجب بروز بسیاری از مشکلات شده است.

 

سرپرست امور مالی شهرداری لشت نشا با اشاره به عدم پیگیری شورا برای ۱۷۹ میلیون تومان اعتبار طرح سالم سازی دریا در سال ۹۴ بیان داشت: هیچ اثری از آن پول نیست و این موضوع موجب عقب ماندگی شهرداری لشت نشا شده است.

صفری اذعان داشت: امیدوارم الویت بندی اعضای شورا از عزل و نصب پرسنل به پیگیری پول های برباد رفته دوره چهارم که خود اکثریت آنان افتخار حضور در دوره پنجم را دارند تغییر نماید.

وی عنوان داشت: شورایی که می تواند  با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای عمران و آبادانی شهر تلاش کند این فرصت را می سوزانند و شورایی که مسئول مالی، اعضای کمیسیون معاملات، شهردار انتخاب می کنند و از تک تک انتخاب های خود پشیمان هستند چه چیزی برای گفتن به مردم فهیم لشت نشا خواهند داشت!

 

سرپرست امور مالی شهرداری لشت نشا  خاطرنشان کرد: امیدوارم شورا به سمت و سوی همکاری متقابل با مجموعه شهرداری حرکت کند و آن موقع قاطعانه می گویم بیش از نیمی از مشکلات شهر و شهرداری حل خواهد شد.

وی در پایان کفت: پس به جای چوب لای چرخ گذاشتن و دخالت در موضوعاتی که طبق قانون برعهده شورای شهر نیست در آبادانی شهرمان کوشا باشیم و اگر شهردار یا مسئول مالی تخلفی مرتکب شده اند مراجع ذی صلاح ورود و اقدامات قانونی را انجام خواهند داد و در غیر این صورت با ضعیف کردن شهردار جز پرسنل و مردم شهر چه کسی آسیب خواهد دید؟

انتهای پیام/صبح رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مانی یکشنبه , ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

شورا ی این شهر باید عوض بشوند.

رفتن به نوار ابزار