کد خبر : 62272
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

مشکل مردم در تأمین مصالح/ مجوز سنگ شکن به افراد باصلاحیت اعطا شود

مشکل مردم در تأمین مصالح/ مجوز سنگ شکن به افراد باصلاحیت اعطا شود

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به مشکل مردم این شهرستان ها در تأمین مصالح، گفت: مجوز سنگ شکن ها برای تأمین مصالح مورد نیاز به افراد دارای صلاحیت اعطا شود.

به گزارش گیلانستان، حسن محمدیاری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین مصالح مورد نیاز این شهرستان‌ها از خلخال، اظهار کرد: با توجه به جهش قیمت‌ها مردم در زمینه تهیه و تأمین مصالح با مشکل مواجه شده‌اند.

وی در ادامه افزود: در صورت امکان باید مجوز سنگ شکن به افراد واجد صلاحیت اعطا شود که دچار کمبود نشویم.

محمد یاری با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردم به دفتر نماینده مربوط به حوزه اشتغال است، بیان کرد: با توجه به تحریم‌ها و تنگنای دولت، انتظار داریم بخش خصوصی بیشتر مورد حمایت واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه باید بستر فعالیت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم شود، عنوان کرد: نیازمند نگاه ویژه‌ای در خصوص بندر تالش شود زیرا در این حوزه ۱۰۲ کیلومتر ساحل داریم اما از این نعمت بی بهره هستیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به ضرورت تأمین مواد اولیه برای کارخانه چوکا، ادامه داد: چوب آلات استحصال شده سد شفارود که مجوز قطع آن صادر شده باید بدون تشریفات در اختیار شرکت چوکا قرار گیرد زیرا این شرکت برای فعالیت به این چوب‌ها احتیاج دارد.

وی همچنین به وضعیت تیم چوکای تالش اشاره کرد و گفت: مبلغ تأمین شده برای کمک به این تیم باید یک متولی داشته باشد و مقرر شد این پول را به اداره ورزش بدهیم و درخواست داریم که بدون تشریفات این موضوع پیگیری شود.

محمدیاری با اشاره به ظرفیت سواحل در شهرستان تالش خواستار بهره گیری از این ظرفیت شد و ادامه داد: سرمایه گذاران و بخش خصوصی فعال در حوزه بندری تالش نیازمند حمایت هستند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار