کد خبر : 18349
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396- 20: 17

مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور حیران به‌صورت سرپایی مداوا شدند

مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور حیران به‌صورت سرپایی مداوا شدند

رئیس پلیس راه استان فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: بیشترمجروحان واژگونی اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی در گردنه حیران به صورت سرپایی معالجه شدند و تنها ۲ نفر از مجروحان اتوبوس حامل گردشگران همچنان در حال مداوا هستند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گویی، با اشاره به واژگونی صبح امروز اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی در گردنه حیران، ۲۰۰ متر پس از تونل نمین مابین استان گیلان و اردبیل اظهار داشت: اکثر مجروحان این حادثه به‌صورت سرپایی معالجه شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در این حادثه تعدادی از مسافران اتوبوس مصدوم شدند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی رخ نداده و مجروحان به بیمارستان نمین که نزدیکترین بیمارستان به محل حادثه بود منتقل شدند.

محمدپور با اعلام اینکه تعدادی از مصدومان توسط اورژانس شهرستان نمین به صورت سرپایی معالجه شدند بیان داشت: این حادثه صبح امروز رخ داد و لغزندگی و مه گرفتگی در جاده در بروز این حادثه تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه طبق استعلامات گرفته شده از پلیس راه اردبیل تنها ۲ نفر از مجروحان اتوبوس حامل گردشگران همچنان در حال مداوا هستند اعلام داشت: یکی از این ۲ مجروح از ناحیه کتف و دیگری از ناحیه چشم آسیب دیده است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار