کد خبر : 37200
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398- 41: 17

دادستان گیلان:

مطالبه‌گری رسانه‌ها با زبان کارشناسانه راهگشاست

مطالبه‌گری رسانه‌ها با زبان کارشناسانه راهگشاست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: مطالبه‌گری رسانه‌ها با زبان کارشناسانه و هنرمندانه بسیار ارزشمند و مفید است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا امروز در جلسه شورای قضایی گیلان با تأکید بر نقش‌آفرینی رسانه‌ها و دستگاه قضایی اظهار داشت: مطالبه‌گری با زبان کارشناسانه و هنرمندانه بسیار ارزشمند است و رسانه‌ها از این ظرفیت و قابلیت بسیار مهم به نحو مطلوبی برخوردارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از رسانه‌های استانی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های عدیده مردم در حوزه قضایی بسیار می‌تواند مثمرثمر واقع شود بنابراین تقویت همکاری‌های دو دستگاه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در جامعه اظهار داشت: حجم بسیار زیاد انباشت پرونده‌های قضایی در دادسراها از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین مشکلات پیش‌روی دستگاه قضایی است.

احمد سیاوش‌پور فرهنگ‌سازی از طریق رسانه استانی برای کاهش اطاله دادرسی‌ها را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت کارشناسان قضایی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌تواند به افزایش قانون‌مداری مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

سیاوش‌پور از رسانه‌های استانی به‌دلیل ترویج فرهنگ کمک به همنوع و استفاده از ظرفیت خیران در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد قدردانی کرد و ابراز داشت: با تقویت همکاری‌های دستگاه قضایی و رسانه‌های استانی می‌توانیم در مسیر تحقق اهداف مهم گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار