کد خبر : 83707
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

مطالبه گری از ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است

مطالبه گری از ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بصیرت، آگاهی و ارتقای سواد رسانه‌ای فتنه‌های دشمن را ناکام می‌گذارد، گفت: مطالبه گری از ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر یکشنبه در یادواره شهدای دخانیات رشت، اظهار کرد: شهدا مسیر بندگی، عشق به خدا و جهاد و شهادت را به سایر مسیرها ترجیح دادند.

 

وی با اشاره به ویژگی‌ها والای شهدا در ابعاد مختلف، افزود: یکی از راههای رسیدن به شهادت تأمل و تعمق در آیات الهی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حق شناسی را یکی مؤلفه‌های مهم شهادت محوری دانست و بیان کرد: حق بینی و حق شناسی شهدا زبانزد خاص و عام است و راه را از بیراهه مشخص می‌کند.

 

حجت الاسلام مهدوی به تشریح مؤلفه‌های رسیدن به تعالی و رستگاری از منظر قرآن پرداخت و اضافه کرد: لبیک گفتن به ندای الهی، صبر در برابر مشکلات و سختی‌ها، مبارزه با کفر و جهاد در راه خدا انسان را به سعادت و خوشبختی می‌رساند.

 

وی با اشاره به کینه ورزی ها و فتنه انگیزی های دشمن علیه نظام اسلامی در چهل و اندی سال انقلاب، افزود: دشمن از هر طریقی برای مبارزه و ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرد اما هر بار شکست خورد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان، بیان کرد: نظام اسلامی در حوادث اخیر در جنگ نابرابر رسانه‌ای و شناختی دشمن قرار گرفت.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دسیسه‌های دشمن شکست خورده است، گفت: بصیرت، آگاهی و ارتقای سواد رسانه‌ای فتنه‌های دشمن ناکام می‌گذارد.

 

وی، مطالبه گری و اعتراض به وضعیت موجود را از نشانه‌های پویایی جامعه دانست و افزود: مطالبه گری جز ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار