کد خبر : 27196
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397- 54: 13

معاملات شبانه در انتخاب شهردار و هیئت رئیسه شورا/ رای بده، رای بدم! + جزئیات

معاملات شبانه در انتخاب شهردار و هیئت رئیسه شورا/ رای بده، رای بدم! + جزئیات

دست های پشت پرده و معاملات شبانه در انتخاب شهردار و هیئت رئیسه شورا افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، صاحبان رستوران‌ و قلیانسراهای شهرستان رشت این ایام شاهد میهمان‌هایی ناخوانده با پارک خودروهای خارجی آخرین مدل مقابل درب ورودی و نشستن‌های طولانی مدت در اماکن خود هستند.

این افراد که اعضای شورا و همراهان “لابی‌گر” نام دارند، تنها چیزی که درحال حاضر برایشان اهمیت دارد تصاحب کرسی‌های هیئت رئیسه و یا انتخاب شهردار همسو با امیالشان می‌باشد.

در این بین تعدادی سر شهردار معامله می‌کنند و سایرین نیز سر ترکیب هیئت رئیسه؛ یکی به دیگری قول می‌دهد به شهردار مدنظرش رای دهد و در قبال آن از وی قول می‌گیرد که در رای هیئت رئیسه فراموشش نکند.

98465

یکی خود را به هر دری می‌زند و حتی با اعضای مخالف تفکر سیاسی‌اش هم می‌نشیند و همه خواسته‌هایشان را می‌پذیرد تا کرسی ریاست شورا را به دست آورد، دیگری هم که سودای نمایندگی مجلس در سر می‌پروراند و در پست فعلی‌ خود ناکارآمدی‌اش را در بین مردم “شهرستان” بیشتر دیده‌ است، تصاحب صندلی ریاست شورای “شهر” را گام بلندی برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس می‌داند.

یکی به فرزندش ماموریت داده تا بده‌بستان‌های پشت پرده را برای گرفتن پست ریاست شورا انجام دهد و دیگری هم با کاندیداهای احتمالی شهرداری به رایزنی و معامله می پردازد تا سهمش در انتصاب مدیران محفوظ بماند.

خلاصه چیزی که کمتر در افکار و دغدغه‌هایشان مشاهده می‌شود، توجه به مشکلات اساسی مردمی است که با هزار امید و انتظار به آنان رای داده تا به حقوق شهروندی خود برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار