کد خبر : 46705
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398- 30: 18

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

معامله قرن آغاز فروپاشی صهیونیست‌ها است

معامله قرن آغاز فروپاشی صهیونیست‌ها است

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه معامله قرن آغاز فروپاشی و نابودی صهیونیست‌ها است، گفت: هر قراردادی که یک‌طرفه آن ایالات‌متحده آمریکا باشد نتیجه‌ای جز تحقیر ابدی را در پی نخواهد داشت.

به گزارش گیلانستان ولی داداشی امروز با اشاره به معامله ننگین موسوم به «معامله قرن» اظهار کرد: علاوه بر ملت‌ها و امت‌های آزادی‌بخش در جهان، شهروندان فلسطینی نیز اجازه سوءاستفاده از سرزمین‌های فلسطین را به جهانخواران نخواهند داد.

وی ایران را بزرگ‌ترین حامی ملت‌های مقاوم و مستضعف در جهان برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان پیش‌قراول کشورهای منطقه هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد تا معامله قرن که ولد آن فرزند نامشروع است رقم بخورد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با بیان اینکه معامله قرن، آغاز فروپاشی و نابودی صهیونیست‌ها است، گفت: دنیا خواهند دید چگونه مشتی آواره بدنام نخواهند توانست با سرزمین دیگران کشور جعلی برای خود بسازند و بر منطقه سلطه داشته باشند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا همچون در تمامی معاهدات و معاملات در معامله قرن نیز شکست می‌خورد، تصریح کرد: تاریخ نشان می‌دهد که هر قراردادی که یک‌طرفه آن ایالات‌متحده آمریکا باشد و با سراب برد برد مطرح شود نتیجه‌ای جز تحقیر ابدی را در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار