کد خبر : 8483
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

معاون عمرانی بنده و فرمانداران، در بارش برف اخیر به صورت میدانی وارد عمل شده و انصافاً خوب درخشیدند!

معاون عمرانی بنده و فرمانداران، در بارش برف اخیر به صورت میدانی وارد عمل شده و انصافاً خوب درخشیدند!

استاندار گیلان به تشکیل ستاد مدیریت بحران 48 ساعت قبل از شروع بارش برف اشاره و خاطرنشان کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرمانداران با حضور به موقع به صورت میدانی وارد عمل شدند و انصافاً خوب درخشیدند.

به گزارش گیلانستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ محمدعلی نجفی در نشست با فرمانداران گفت: تلاش خالصانه و امانت داری سرلوحه ی کاری دولت تدبیر و امید است.

استاندارگیلان در این نشست با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با مرور توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کشور و استان گفت: تحقق برجام، کاهش نرخ تورم و بیکاری و رشد تمامی شاخص های خدمات رسانی به مردم از جمله گازرسانی، آب رسانی، برق رسانی و راه روستایی تنها برخی از توفیقات دولت یازدهم محسوب می شود.

وی تصریح کرد: تلاش،خلوص، امانت داری و یک رنگی سرلوحه ی خدمتی این دولت است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم بی معرفتی ها و نادیده گرفتن خدمات صورت گرفته دولت از سوی برخی به اوج خواهد رسید.

وی با بیان اینکه کشور شرایط خاصی را می گذراند افزود: افرادی بی انصافی و بی تقوایی در تخریب شخص رییس جمهور و دولت را به نمایش درآورده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه حفظ آرامش و رعایت احترام متقابل را از بدو ورود به استان سرلوحه ی کار خود قرارداده ام اظهار داشت: پاسخ بی مهری برخی افراد را صرفاً حفظ اخلاق و احترام می دانم.

استاندار گیلان افزود: در طول دوران مدیریتی بنده که بیش از 31 سال می گذرد تمام اهتمامم بر این بوده تا وقت و فکرم را به صورت خالصانه و بدون هیچ منتی در خدمت به مردم سپری کنم.

وی به تشکیل ستاد مدیریت بحران 48 ساعت قبل از شروع بارش برف اشاره و خاطرنشان کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرمانداران با حضور به موقع به صورت میدانی وارد عمل شدند و انصافاً خوب درخشیدند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه برخی دستگاه ها همچون راهداری در برف اخیر دیر و کند عمل کردند که بعنوان اولین دستگاه عذر مدیر راهداری را خواستم افزود: در خصوص برخی دستگاه های دیگر نیز پس از بررسی بیشتر و در صورت نیاز اقدام خواهم کرد.

وی به گزارش دقیق هواشناسی در جلسه بحران اشاره کرد و گفت: این توده هوای ناپایدار از 3 دریای مدیترانه،سیاه و خزر عبور کرد که رطوبت، سنگینی، باد شدید همراه با سرعت بالا از ویژگی های آن بود که بیشترین ضربه به تأسیسات برق وارد آمد که جلوگیری از برخی حوادث اجتناب ناپذیر بود.

وی اظهار داشت: شرایط زندگی کنونی مردم به نحوی است که نبود برق شرایط سختی را برای مردم فراهم می کند.

دکتر نجفی بر ضرورت تلاش مدیران و فرمانداران با قاطعیت تمام در مقاطع مختلف تأکید و تصریح کرد: فرمانداران بدون توجه به مسائل حاشیه ای با جدیت به مسائل ورود و عمل کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران نباید تحت تأثیر فشارها و مطالب برخی افراد قرار بگیرند گفت: با رعایت اخلاق و تدبیر مسائل را پیگیری و اقدام کنید چون دولت نشان داده است که نه با شعار، بلکه با عمل در خدمت مردم است.

استاندار گیلان اظهار داشت: در مسیر خدمت به مردم دهیاران یک فرصت قوی برای نظام و کشور محسوب می شوند که باید از ظرفیت آنان بهره لازم را ببریم.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: برخی نمایندگان استان در پیگیری مسائل استان علی الخصوص افزایش سهم گیلان در بودجه به صورت ویژه عمل کردند که جای قدردانی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار