کد خبر : 31653
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

معاون وزیر بهداشت از زیرساخت‌های استقرار موفق نظام ارجاع در صومعه‌سرا بازدید کرد

معاون وزیر بهداشت از زیرساخت‌های استقرار موفق نظام ارجاع در صومعه‌سرا بازدید کرد

معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان از زیرساخت‌های موفق استقرار نظام ارجاع در شهرستان صومعه‌سرا بازدید کرد.

به گزارش گیلانستان ، در راستای استقرار موفق نظام ارجاع الکترونیک در گیلان معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان صبح امروز از زیرساخت‌های نظام ارجاع گیلان در شهرستان صومعه‌سرا بازدید کرد.

در فرایند بررسی‌های رئیسی از مرکز درمانی مرجقل مراحل نظام ارجاع از سوی رئیس مرکز درمانی مرجقل تشریح و نقاط قوت و ضعف آن موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت.

هدف از حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت بررسی زیرساخت‌ها و توسعه روند ارتباطی بین سطوح یک، دو و سه ارائه خدمت در بدنه بهداشت بود که در راستای سامانه سیب و سامانه مدیریت بیمارستانی اجرایی شده است.

زمان ارائه خدمات سلامت با استقرار نظام ارجاع کاهش پیداکرده و علاوه بر خدمات گسترده‌تر پزشکان خانواده، برای شهروندان نیز پرونده الکترونیک سلامت در سطح بالاتری تشکیل خواهد شد.

بااینکه نظام ارجاع در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به‌صورت ناقص و ناموفق اجرا شد، شهرستان صومعه‌سرا شهرستان توانست نظام ارجاع را در استان گیلان به‌صورت موفق مستقر کند.

به گزارش فارس، رئیسی همچنین یک واحد داروخانه در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان صومعه‌سرا سرا را افتتاح و از کلینیک نیمه ساخت این شهرستان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار