کد خبر : 9331
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395- 17: 18

معرفی اعضای هیأت مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان+ اسامی

معرفی اعضای هیأت مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان+ اسامی

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: اعضای هیأت مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به ریاست حجت‌الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری معرفی شدند.

به گزارش گیلانستان، نظرعلی علیزاده امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اعضای ۲۰ نفری مجمع استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: خانم‌ها هاجر نیک‌صفت، طیبه بزرگی، ثمری، کارایجاد، پوریوسفی و آقابیگی از اعضای هیأت مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان هستند.

وی به عضویت حجت‌الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری در هیأت مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: حجت‌الاسلام پورمحمد، سیدعلی آقازاده، جواد شفیعی ثابت، انصار جعفری، سیاوش آقاجانی، حقی و علیپور از جمله اعضای هیأت مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان محسوب می‌شوند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه سید حمزه طاهری از اعضای هیأت مرکزی این جبهه در استان است، تصریح کرد: محمدرسول سماکچی، جعفر شفیعی، رضا دوست جلالی و علی‌محمد جلوه از دیگر اعضای هیأت مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان هستند.

علیزاده از ریاست حجت‌الاسلام میرحسینی اشکوری در هیأت مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با انتخاب اعضای این هیأت خبر داد و بیان کرد: با انتخاب اعضای هیأت مرکزی، مسؤولیت دبیری و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به عهده بنده گذاشته شده است./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه نیروهای انقلابی در سراسر کشور بخصوص گیلان زمین
کشور عزیز ما ایران با جانفشانی شهیدان و جانبازان ودیگر اقشار انقلابی توانسته تا حالا با تمام ابرقدرتها یک تنه بایستد. حتی دشمنان این انقلاب با تمام حربه ها نتوانستند به اهدافشان که از بین بردن این انقلاب است دست یابند. دشمنان ما کوتاه نخواهند آمد و باز با حربه های دیگری چه داخلی و خارجی. پس باید روحیه انقلابیگری را در اقشار مختلف جامعه زنده کنیم تا دشمنان ایران اسلامی نتوانند خدشه ای به این انقلاب که با خون شهدا شکل گرفته وارد کنند. انشاءلله با این حرکتی که صورت گرفته بتواند دوباره این بچه های انقلابی راگرد هم آورده وامیدی دوباره در کشور شکل بگیرد و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بتواند آنچه را که تا حالا باعث نگرانی رهبری شده برطرف کند. و خون شهداء انقلاب و جنگ تحمیلی و… پایمال نشود. چون در داخل حرکاتی از طرف فتنه گران شکل گرفته که مسیر انقلاب را به جهتی دیگر دارند سوق میدهند و این بسیار ناراحت کننده است. پس جبهه ای باید این مسیر انقلاب را تا پیروزی نهایی بر دشمنان تدوین و مدیریت کند تا به انحراف کشیده نشود. چون در داخل، بعضی ها جرات این را پیدا کرده اند برخلاف فرمایشات رهبری عمل کرده و از فتنه و فتنه گران حمایت کنند. که این فتنه ای دیگر است در جهت پیشبرد اهداف دشمنان .و حتی بعضی ازمسئولان ادارات و سازمانها به بچه های ارزشی و بسیجی و انقلابی بی احترامی نموده و ارزشی برای آنها قائل نیستند . چون این بچه های ارزشی سد راهشان هستند و نمی گذارند آنها به اهداف شیطانیشان برسند. لذا این حرکت می تواند تضمین کننده انقلاب و راه شهیذان باشد. انشاء الله این انقلاب مسیر خود را به خوبی طی خواهد کرد و هویت اصلی خود را که دشمنی با مستکبران و حافظ مستضعفین است حفظ خواهد نمود و این وعده سیار نزدیک است. اگر بخواهیم با همین بچه های انقلابی ایرانمان را خواهیم ساخت. که اگر در مسیرمان غفلتی صورت نگیرد.

علی چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

سلام برادر ارزشی و انقلابی خطه گیلان زمین
ما نیز امیدواریم این جبهه با این بچه های انقلابی که ازقشرهای مختلف در حال شکل گرفتن است هویت خود را پیدا کند تا احدی از داخل و خارج از نظام به خودش جرات انحراف ندهد و آرمانهای انقلاب همچنان حفظ شود و این انقلاب به دست فتنه گران و خوارج زمان نیافتد و در زمینه های اقتصادی و اجتماعی نیز موفق باسد به امید آن روز.

رفتن به نوار ابزار