کد خبر : 56824
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

معرفی برگزیدگان قرآنی خواهر مسابقات استانی قرآن کریم گیلان+ اسامی

معرفی برگزیدگان قرآنی خواهر مسابقات استانی قرآن کریم گیلان+ اسامی

رتبه های برتر بخش خواهران چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان معرفی شدند.

به گزارش گیلانستان، «محمد مهدی قربانیان» اعلام کرد: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم استان گیلان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از صبح روز گذشته، چهارشنبه( ۲۶ شهریور) به مدت دو روز در آستان خواهر امام رشت آغاز شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم گیلان ۴۰ خواهر و ۴۲ برادر قاری و حافظ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، گفت: این دوره از مسابقات در ۹ رشته حفظ  پنججز، حفظ۱۰ جز، حفظ ۲۰جز و کل، قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی در خصوص نفرات برتر بخش خواهران این دوره از مسابقات، اظهار کرد: در رشته حفظ ۵ جزء عاطفه پاینده از لاهیجان رتبه اول و لیلا عیسی زاده از  آستارا رتبه دوم را کسب کردند.

قربانیان گفت: در رشته حفظ ۱۰ جزء، مریم صنعتی از لنگرود، مریم هاشمیان از فومن و سکینه علیزاده از لاهیجان رتبه های برتر را به دست آوردند.

 وی اعلام کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء، کبری خوش سرشت از لنگرود رقیه رضایی از ماسال رتبه های برتر را از آن خود کردند.

 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان داشت: در رشته حفظ کل سیده زینب تقوی پور  و فاطمه قلی زاده از رشت و فرزانه صادقی از تالش اول تا سوم شدند.

وی یادآور شد: در رشته ترتیل افسانه دنیایی از آستارا اول، ندا نوان مقصدوی از لاهیجان دوم و صفورا عطا بخش از لاهیجان سوم شدند.

قربانیان اظهار کرد: در رشته قرائت، سمیه آصفی از تالش، زینب پیدا از آستارا و سیده فاطمه صلواتیان از لاهیجان رتبه های برتر را کسب کردند.

وی اظهار داشت: مسابقات رشته دعاخوانی و تواشیح، ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مرحله کشوری مسابقات قرآنی در نیمه اول آبان ماه، به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار