کد خبر : 54042
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399- 18: 18

رئیس اداره حفاظت محیط رودسر:

معرفی پرت کننده یک قلاده سگ از ساختمان به مرجع قضایی در رودسر

معرفی پرت کننده یک قلاده سگ از ساختمان به مرجع قضایی در رودسر

رئیس اداره حفاظت محیط شهرستان رودسر گفت: پرت کننده یک قلاده سگ از ساختمان طبقه دوم در این شهرستان به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، علی محمدپور در جمع خبرنگاران گفت: شخصی که نسبت به اذیت و آزار یک قلاده سگ اقدام کرده بود شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: این فرد در رحیم آباد شهرستان رودسر نسبت به پرت کردن یک قلاده سگ از طبقه دوم ساختمان اقدام کرده بود توسط مامورین یگان حفاظت این اداره شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف به مرجع قضایی رحیم آباد معرفی شد.

محمدپور ادامه داد: یکی از سازمان های مردم نهاد این شهرستان بلافاصله جهت درمان به موقع و تیمار حیوان آسیب دیده اقدام کرد.

وی تصریح کرد: حیوان آزاری یکی از انواع بداخلاقی های اجتماعی، بزهکاری یا اختلالات روانی است که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده و جرم تلقی می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر با اشاره به توصیه های مکرر در آیات و روایات اسلامی نسبت به محبت به حیوانات و عدم اذیت و آزار این مخلوقات گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست نسبت به این ناهنجاری زیست محیطی حساس بوده و با قاطعیت با عوامل آن و متخلفین برخورد می کند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار