کد خبر : 61835
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

دبیر ستاد جبهه فرهنگی استان گیلان:

مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است

مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب، گفت: مردم از کارهای غیرانقلابی مسئولین دلگیر هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه فضای مجازی بزرگداشت دهه فجر در گیلان با اشاره به پیشرفت ایران نسبت به کشورهای منطقه پس از انقلاب گفت: باید مقابل تحریفی که عده‌ای برای در کوچک نمودن انقلاب و پشیمانی از آن انجام می‌دهند، بایستیم.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت مقابله با تحریف‌های برخی در کشور، بیان کرد: مردم از انقلاب پشیمان نیستند بلکه از کارهای غیرانقلابی مسئولین پشیمان هستند.

وی با بیان اینکه ۲۶ کارگروه در حوزه موضوعات مختلف با ما همکاری می‌کنند، تصریح کرد: شخصیت‌های برجسته مردمی در موضوعاتی مانند حجاب، مطالبه گری، ورزش و اردویی در این مجموعه فعالیت دارند.

پوریوسفی شناسایی و توانمندسازی نیروهای انقلابی خوب را امری مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: ما باید مستشار باشیم یعنی ساختار اندیشه‌ای فکری پیشران کمک کننده به دستگاه‌هایی که در اجرای قوانین به بن بست رسیده‌اند.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه خانه فرهنگ و هنر انقلاب به مناسبت دهه فجر در سه محور مشق فجر، ترنم فجر و رنگ فجر فعالیت می‌کند، گفت: تولید شعار، طراحی پوستر به مناسبت دهه فجر و خوشنویسی مربوط به ۳ محور یاد شده است.

پوریوسفی به مسابقه استانی عکس نوشته به مناسبت دهه فجر اشاره و اضافه کرد: در این مسابقه، هر مجموعه‌ای ۱۰ عکس نوشته از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی با خط تحریف و تحریم تولید می‌کند و این کار توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایده مجموعه‌های فرهنگی برای دهه مبارک فجر عنوان کرد: مجموعه‌های فرهنگی در این مدت به مناسبت‌های مختلف مانند شهادت سردار سلیمانی آثار متعددی تولید کرده‌اند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار