کد خبر : 42846
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

رئیس هیئت بدنسازی گیلان:

مقام سوم تیمی بدنسازی قهرمانی کشور نصیب گیلان شد

مقام سوم تیمی بدنسازی قهرمانی کشور نصیب گیلان شد

رئیس هیئت بدنسازی گیلان گفت: برای دومین بار در کمتر از یک ماه گذشته گیلان توانست در رشته فیزیک بدنسازی مقام سوم کشور را از آن خود کند.

به گزارش گیلانستان دانیال خاتمی‌فر با اعلام حضور موفق تیم گیلان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رشته‌های محتلف بدنسازی اظهار داشت: مسابقات در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک برگزار شد و گیلان در رشته فیزیک به مقام سوم کشوری دست پیدا کرد.

رئیس هیئت بدنسازی با بالا دانستن کیفیت مسابقات قهرمانی کشور در زنجان بیان کرد: این رقابت‌ها در روزهای 18 و 19 مهر و با حضور بیش از 450 ورزشکار در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار ‌شد و هدف مهم‌تر این مسابقات انتخاب ورزشکاران برتر به منظور اعزام به رقابت‌های جهانی فجیره امارات بود.

خاتمی با برشمردن مقام‌آوران رشته فیزیک که منجر به کسب عنوان سومی این رشته در کشور شد عنوان کرد: در دسته قدی چهارم، سیدمحمود پورکیایی مدال نقره گرفت و شهاب قاسم‌زاده  پنجم شد و در فیزیک دسته قدی پنجم، سینا شریفی و علیرضا سلملیان سوم و ششم شدند و در فیزیک دسته قدی ششم، حسین عرب مدال برنز را از آن خود کرد.

وی با اعلام اینکه درسایر رشته‌ها نیز گیلان صاحب 3 مدال نقره شد، گفت: در رشته ماسکولار فیزیک سیدمهراد کامران، در رشته فیزیک کلاسیک و دسته قدی چهارم مسعود پوررضا و در وزن 95 کیلوگرم رشته پرورش اندام بزرگسالان، عباس قاسمی به مدال نقره دست یافتند.

رئیس هیئت بدنسازی گیلان با بیان اینکه در قسمت جوانان هم در این مسابقات اعزامی داشتیم و توانستیم در رده‌های  پایه موفق عمل کنیم عنوان کرد: در رشته پرورش اندام جوانان در وزن -75 کیلو سعید محمودی با کسب رتبه سوم به مدال برنز دست پیدا کرد.

خاتمی حضور جامعه داوری استان را هم در این مسابقات مثبت خواند و تصریح کرد: سعی شده در هر مسابقه کشوری حداقل یک داور از استان گیلان در پنل داوری و قضاوت کشور به عنوان نماینده استان حضور داشته باشند که در این مسابقات کاظم صفایی حضور داشت.

رئیس هیئت بدنسازی شرایط این رشته پرطرفدار را در استان گیلان مناسب دانست و گفت: این دومین مقام سومی تیمی است که در کمتر از یک ماه گذشته کسب کردیم و ما در مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در شهریور ماه که در مریوان برگزار شد، پس از اصفهان و کرمانشاه مقام سوم کشور را کسب کردیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار