کد خبر : 51543
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

یادداشت/

نقی هدایتی:

مقاومت برای حفظ وضعیت تعلیق شهر رشت!

مقاومت برای حفظ وضعیت تعلیق شهر رشت!

مسئولیت همه اتفاقات شهر رشت در دوره مدیریت حاج محمدی به عهده موافقان شورایی آقای شهردار است.

به گزارش گیلانستان، نقی هدایتی در یادداشتی نوشت:
جلسه پاسخ شهردار رشت به پرسش های حجت جذب که گزارش کامل آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد حاوی نکات مهمی است که لازم می دانم برای اطلاع افکار عمومی توضیحاتی ارایه دهم :
۱-سوالات اقای جذب عضو حقوق دان و خوشنام شورای رشت در چارچوب های درست و متناسب با وظایف شهردار مطرح شده بود اما پاسخ های شهردار به این پرسش ها، سطحی ، گذرا و صرفا برای رفع مسئولیت بوده است.
۲-شورای اسلامی رشت با هفت رای آن هم از سوی بعضی از کسانی که دایم الانتقادند از پاسخ های شهردار قانع شده است. این آرا نشان می دهد که اکثریت شورا از عملکرد شهردار راضی است ؛ بنابراین ، مسئولیت همه اتفاقات شهر رشت در دوره مدیریت حاج محمدی به عهده موافقان شورایی آقای شهردار است که اسامی آنها در رسانه ها منتشر شده است .
۳-اکثریت اعضای شورای رشت دیگر نمی توانند پشت پرده بمانند و با مواضع دوگانه، خود را از تیررس انتقادات شهروندان دور نگهدارند و از یک طرف بگویند پشیمان نیستند و از سوی دیگر تمام قد از او دفاع کنند. آنان مسئول مستقیم مشکلات شهرند و باید به شهروندان پاسخ دهند که چرا در طول مدت حضور در شورا نتوانستند کارنامه قابل قبولی ارایه کنند . احتمالا انتظار ندارند که شهروندان به خاطر نطق آنان در صحن علنی، حضور در جلسات و کمیسیون ها ، نوشتن نامه ، گرفتن حق عضویت و ملاقات با شهروندان و … برایشان کارناوال شادی راه بیندازند!.
۴-شاه بیت جلسه پرسش از شهردار را مهندس علوی گفته است” آقای حاج محمدی شهردار رشت شما خیلی خوب پاسخ دادید و متعجب شدم که وضعیت شهر رشت خیلی خوب است” لابد موافقان شهردار با خودرو در شهر تردد نمی کنند و از چاله و چوله های رشت خبر ندارند و یا آن قدر وضع کارگران و کارمندان خوب است که تصمیم می گیرند برای عضو پارکبان شورا پول جمع کنند تا برایش خانه بخرند؟! و پارک آبی هم ظاهرا افتتاح و مشکل سراوان هم حل شده و ماهی ها در گوهر رود و زرجوب رژه می روند و تالاب عینک هم به ونیز تنه می زند ؟!
۵- در مدت باقی مانده از عمر شورای شهر رشت یکسالی بیش نمانده است و چنان که در سه سال گذشته برای پیشرفت و عمران و رفاه شهر و شهروندان کار موثری نشد یقینا در این یکسال هم کاری نخواهد شد. چنان که در اظهارات احمد رمضان پور هم صریحا گفته شد ترس از انحلال شورا آقایان را متقاعد کرده است که این وضعیت تعلیقی را حفظ کنند و شهردار رشت با اطمینان از این نقطه ضعف شورا ، ظاهرا هیچ پرسش و استیضاحی را جدی نخواهد گرفت و تا پایان این شورا در مسند شهرداری خواهد ماند و با اعضای شورا عکس یادگاری خواهد گرفت.
۶- در بین موافقان شهردار رشت چهره هایی دیده می شوند که تا دیروز این گونه القا می شد که از مخالفان شهردار هستند اما امروز پرده ها فرو افتاد و همه چیز آشکار شد . شهروندان دیگر مخالفت های شان را باور نمی کنند و آن را تاکتیکی می دانند . مردم از شورانشینان صداقت می خواستند نه جا به جایی و تغییر زمین بازی و پذیرش نقش های جدید را ……!!!!!!!!!
شورای پنجم با اعتماد مردم چه کرد؟؟؟؟؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار