کد خبر : 23203
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

مقدمات استخدام 12 نفر از ورزشکاران گیلانی در اداره کل فراهم شد

مقدمات استخدام 12 نفر از ورزشکاران گیلانی در اداره کل فراهم شد

مقدمات استخدام 12 نفر از قهرمانان ورزشی مرد و زن گیلان با حمایت و رویکرد جوان باوری استاندار در اداره کل ورزش وجوانان گیلان فراهم و نهایی شده است .

به گزارش گیلانستان به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش وجوانان استان ، با اشاره به نگاه جوانگرایی و جوان باوری دولت و در رأس آن دکتر سالاری استاندار گیلان گفت : با پیگیریهای مجدانه و تلاشهای شبانه روزی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص جذب و استخدام جوانان و قهرمانان ملی ، مقدمات استخدام 12 نفر از قهرمانان مرد وزن فراهم و 6 نفر از آنها نهایی شد .

مسعود رهنما با تقدیر و تشکر از استاندار گیلان و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گفت : به زودی با سپردن مسئولیتهای اجرایی به جوانان ، به معنای واقعی جوان باوری و بهره مندی از پتانسیل های بکر جوانان نخبه را در عمل نشان خواهیم داد .
وی افزود : این اداره کل خود را موظف می داند تا در مورد مابقی قهرمانان نخبه ورزشی و جوانان برجسته برای جذب و استخدام پیگیر باشد.
رهنما ساماندهی و جذب قهرمانان ورزشی را موجب ایجاد انگیزه و امید در میان دیگر جوانان دانست و گفت : این مسئله باعث می شود تا جوانان بیشتری به سوی ورزش و فعالیتهای حرفه ای ورزش گرایش پیدا کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار