کد خبر : 26355
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397- 34: 14

ملاقات نمایشی و گزینشی استاندار گیلان با ۴ نفر از مردم استان!/ چرا روز و ساعت ملاقات عمومی را از قبل اعلام نمی‌کنید؟!

ملاقات نمایشی و گزینشی استاندار گیلان با ۴ نفر از مردم استان!/ چرا روز و ساعت ملاقات عمومی را از قبل اعلام نمی‌کنید؟!

روابط عمومی استانداری گیلان طی اطلاعیه ای رسمی، روز و ساعات ملاقات های استاندار گیلان با مردم را از قبل اطلاع رسانی کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، وبسایت رسمی استانداری گیلان از ملاقات مردمی استاندار گیلان خبر داد و تصاویر این رویداد بزرگ را منتشر نمود. (لینک)

در این خبر مشاهده می شود که تنها ۴ نفر با مصطفی سالاری دیدار و گفتگو کرده و سهم مردم مستضعف و دردکشیده استان از این دیدارهای به اصطلاح مردمی تقریبا هیچ می باشد.

آنچه از چهره‌های دیدار کنندگان مشخص است، این افراد از گزینش یافتگان دفتر استاندار بوده و با توجه به ارتباط وسیعی که با مجموعه استانداری داشته اند، توانستند از درب‌های بسته استانداری یک به یک عبور کرده و خود را به دیدار با عالی ترین مقام دولت در گیلان برسانند تا گره‌های کور زندگی خود را با دستان سالاری باز نمایند!!

آنچه در این نوشتار مورد توجه است، انتقاد از روحیه عوام فریبانه و ریاکارانه استاندار می باشد به نوعی که هر بیننده عاقل و دانایی با دیدن این تصاویر در وبسایت استانداری پی به این مهم می برد که هدف این ملاقات صرفا نمایشی بوده است.

حال شایسته است روابط عمومی استانداری گیلان طی اطلاعیه ای رسمی، روز و ساعات ملاقات های استاندار گیلان با مردم را از قبل اطلاع رسانی کرده تا آن مردم مظلوم و ستمدیده ای که به معنای واقعی گرفتار مشکلات متعددی در زندگی خود هستند، بتوانند با شخص اول دولت در استان دیدار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار