کد خبر : 10215
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1395- 16: 11

ملت ایران ذلت تعظیم در مقابل کدخدا را قبول نمی‌کند

ملت ایران ذلت تعظیم در مقابل کدخدا را قبول نمی‌کند

قائم مقام بنیاد مستضعفان گفت: ملت مقتدر ایران با وجود شهدا سربلند است و عده‌ای می‌خواهند مردم سر خود را جلوی کدخدا پایین آورند اما ملت ذلت تعظیم را قبول نمی‌کند.

به گزارش گیلانستان، محمد عباسی امشب پس از نماز مغرب و عشا در پانزدهمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حاج سید احمد خمینی همزمان با بیست‌و‌سومین سالروز رحلت یادگار امام (ره) اظهار کرد: در تاریخ اسلام و تمام ملت‌ها حضور اسوه‌های تاریخی بسیار سرنوشت‌ساز و درس‌آموز است.

وی با بیان اینکه ما شیعیان به امام حسین(ع) عشق می‌ورزیم، افزود: ماندگاری اسوه‌ها به دلیل تحمل سختی‌هاست و امام حسین(ع) در مقابل تمام کفر، نفاق و فتنه ایستاد و جان خود و خانواده‌اش را تقدیم خداوند کرد

قائم مقام بنیاد مستضعفان، زندگی سید احمد خمینی را بهترین درس ولایتمداری خواند و بیان کرد: امام (ره) فرمودند؛ گواهی می‌کنم احمد بدون اجازه من هیچ نقطه‌ای پس و پیش نکرده است ضمن اینکه پس از رحلت امام (ره) در تبعیت به مقام معظم رهبری وفادار بود.

عباسی با بیان اینکه شهدا شاهدانی برای تاریخ بشریت هستند تا از ظلم زمانه بگویند، تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند نشان دهند در دنیا یک قطب وجود ندارد و ادعا می‌کند عرصه نظام دنیا در اختیار لیبرالیسم و سرمایه‌داری است.

وی، هشت نفر سرمایه‌دار جهانی را صاحب نیمی از ثروت دنیا عنوان کرد و گفت: شش نفر از سرمایه‌داران مذکور صهیونیسم هستند اما ۷۵ درصد از جمعیت جهان سه درصد از سرمایه دنیا را در اختیار دارند.

قائم مقام بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیون نفر از کودکان یک تا سه ساله در دنیا با فقر شدید مواجه هستند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی نظمی را ایجاد کرده که تنها آرامش خود را تامین کند و هر کسی بخواهد در مقابل آن ایستادگی کند تلاش می‌کند او را از بین ببرد.

عباسی متذکر شد: عده‌ای تلاش می‌کنند بگویند برجام کشور را از بند هفت سازمان ملل جدا کرده و می‌خواهند نشان دهند ایران را از خطر دشمن نجات دور کردند اما ایران اسلامی اکنون جزو هشت کشور علمی جهان محسوب می‌شود و این امر برای استکبار غیر قابل تحمل است.

وی با بیان اینکه امام (ره) تربیت شده مکتب اسلامی محسوب می‌شود و نظم جهانی را به‌هم ریخته است، اظهار کرد: سکولارها معتقدند دین نمی‌تواند نظام اجتماعی ایجاد کند و می‌گویند دین موضوع شخصی است اما خاستگاه سکولاریستی به آمریکا، انگلیس و امپریالیسم ختم می‌شود.

وزیر اسبق ورزش و جوانان به اسقاط کردن نظام سیاسی شاهنشاهی توسط امام (ره) اشاره کرد و یادآور شد: امام (ره) به ملت ما استقلال بخشید و اکنون ایران تنها کشوری است که می‌تواند ادعا کند به هیچ کشوری وابسته نیست.

ملت ایران ذلت تعظیم در مقابل کدخدا را قبول نمی‌کند

عباسی با تأکید براینکه اگر دولت قدر بسیجیان را بداند می‌تواند اقتداری ایجاد که تمام دنیا افسوس آن را داشته باشند، اظهار کرد: ملت مقتدر ایران با وجود شهدا سربلند است اما عده‌ای می‌خواهند سر خود را جلوی کدخدا پایین آورند و ملت ایران این ذلت را قبول نمی‌کند.

وی به کارآمدی نظام اسلامی به برکت خون شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا موجب شدند نه تنها ملت ایران بلکه ملت‌های اسلامی به خویشتن خود بازگردند و مبنای بیداری اسلامی براین پایه است.

قائم مقام بنیاد مستضعفان با بیان اینکه دو اردوگاه سلطه‌گران و سلطه‌ستیزان در دنیا وجود دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری در رأس اردوگاه سلطه‌ستیزان است.

عباسی، وحدت را عامل پیروزی و موفقیت خواند و بیان کرد: اگر آرمان‌های شهدا رعایت نشود با شکست مواجه می‌شویم ضمن اینکه شهیدان به ما یادآوری می‌کنند وحدت خود را حفظ کنیم.

وی، بصیرت‌افزایی را یکی از راهکارهای اجتماع و تمام طبقات مردمی عنوان کرد و گفت: تعظیم در مقابل استکبار جهانی از چالش‌ها محسوب می‌شود و جای تعجب است برخی می‌خواهند در مقابل کدخدا سر فرود آورند.

قرار ما با شهدا این نبود حقوق‌های نجومی دریافت کنیم

قائم مقام بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه نباید برای مردم تحلیل وارونه کرد، خاطرنشان کرد: قرار ما این بود برای مستضعفان کار کنیم ضمن اینکه قرار ما با شهدا این نبود که مسؤولان حقوق‌های نجومی دریافت کنند.

عباسی با بیان اینکه مردم وضع موجود را نمی‌پسندند و کسی که می‌خواهد بماند باید خود را اصلاح کند، متذکر شد: عده‌ای دنبال این هستند که با ابزار غربی ذائقه مردم را تغییر دهند تا بتوانند باقی بمانند اما اگر ذائقه فرهنگی جامعه عوض شود نیروهای حزب‌الهی مظلوم واقع می‌شوند و نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار