کد خبر : 9064
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۵۰

ملت ایران ماموریتی برای رفع حصر سران فتنه به دولت تدبیر و امید نداده است

ملت ایران ماموریتی برای رفع حصر سران فتنه به دولت تدبیر و امید نداده است

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت با بصیرت ایران، رفع حصر سران فتنه را برای کسی تکلیف نکرده‌اند، گفت: ملت ایران چنین ماموریتی به دولت تدبیر و امید نداده است.

به گزارش گیلانستان ،حسن خسته بند در گفت‌وگویی با اشاره به سخنرانی اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بندرانزلی که خواستار آزادی سران فتنه و رفع حصر آنان شد اظهار داشت: قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاهی در اختیار ما گذاشته که ما را ملزم می‌کند درست رفتار کنیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت در جبهه و جنگ و عملکرد گذشته فتنه گران دلیل بر رفتار درست آن‌ها در همه مقاطع نیست افزود: قاتل امام حسین(ع) فردی بود که در جنگ در کنار آن حضرت بود، جانباز شد و تا مرز شهادت پیش رفت ولی سر ایشان را برید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از یاران نزدیک امام علی(ع) نیز از دشمنان اصلی آن حضرت بوده و باعث به شهادت رساندن ایشان شد تصریح کرد: هنوز برخی از افراد جایگاه خود را در نظر نگرفته و یا تشخیص نمی‌دهند.

خسته بند با اشاره به اینکه رفع حصر سران فتنه، آشتی ملی نیست بلکه آتش در دامن ملت است خاطرنشان کرد: رفع حصر سران فتنه را ترامپ، صهیونیست‌ها، منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی مطرح کرده و برخی از مسئولان نیز ناآگاهانه آن را درخواست می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حرف‌هایی که باعث شادی دشمن شود همانند آنست که در زمین دشمن بازی می‌کنیم افزود: افرادی که عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری دارند نباید تنها در کلام باشد و باید در عمل نشان داده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهارات نماینده مردم رشت در مجلس را اشتباه توصیف و خاطرنشان کرد: امیدواریم نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در حرف و سخنرانی خود تجدیدنظر کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایراد این نوع سخنرانی‌ها تفرقه در صفوف ملت است تصریح کرد: مردم ایران با بصیرت هستند و آگاهی کامل دارند ولی برخی از مسئولان در فضایی که قرار می‌گیرند حرف‌های بی‌بصیرت را بر زبان جاری می‌کنند.

خسته بند با تاکید بر اینکه بصیرت و آگاهی را باید از ملت آموخت، در کنار ملت بود و از ملت عقب نماند گفت: سیل خروشان عظیم ملت هر فردی را در هر جایگاهی که برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا باشد با خود می‌برد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه در دوران انقلاب بسیاری از اوقات طوفان‌هایی به پا می‌شود که همانند سونامی عمل کرده و اجساد درون خود را پاک می‌کند افزود: انقلاب اسلامی همانند دریای خزر به هنگام کولاک، جسد و آشغال موجود در خود را به سمت ساحل پرت می‌کند.

خسته بند با تاکید بر اینکه مسئولان باید خود را با اسلام تطبیق دهند، در دیگر شهرها جوسازی نکنند و از افرادی که در فتنه 88 و سال‌های قبل سوابق بدی در کارنامه خود دارند آتش درون ملت را شعله ور نکنند گفت: اگر ایراد چنین سخنرانی‌هایی تکرار شود جوانان حزب اللهی در شهرها بیکار نمانده و به‌طور قطع برخورد می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چنین سخنرانی تکرار شود، برخورد جوانان حزب اللهی تنبیه آمیز خواهد بود افزود: ایراد سخنرانی‌های اینچنینی شیوه‌ای غیراخلاقی است و نباید در شهرها انجام شود.

خسته بند با اشاره به اینکه جهت‌گیری برخی از همکاران در مجلس نباید به‌صورت تفرقه باشد و باید وحدت آفرینی کنند تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات نیاز به وحدت است و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باید وحدت خود را کامل کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با شروع انتخابات، پیچیده‌تر از فتنه 88  را دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرده‌اند گفت: مسئولان باید هوشیار باشند چون از ناحیه ملت هیچ مشکلی نداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از مسئولان بی‌بصیرت ترس و واهمه داشته باشیم خاطرنشان کرد: دشمن برای انتخابات برنامه‌هایی را از قبل پیش بینی کرده ‌و مسئولان باید هوشیارانه عمل کنند.

خسته بند با اشاره به اینکه برخی حرف‌هایی از مقام معظم رهبری را بر زبان جاری می‌کنند ولی به‌دنبال آن دفاع از فتنه و فتنه‌گران می‌کنند گفت: حواس ملت با بصیر ایران بسیار جمع است که افراد فتنه‌گر در فتنه 88 با حمایت از آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سایر گروهک‌ها چه بلاهایی بر سر جوانان و بسیجیان در تهران آوردند ولی هنوز از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی عذرخواهی نکرده‌اند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جای بسی تاسف و خجالت است که ما به عنوان وارثان خون شهیدان در سنگر نظام حرف از آشتی با فتنه‌گران بزنیم گفت: نباید در سنگر نظام مقدس جمهوری اسلامی آتش و توپخانه را به سمت افراد خودی بگیریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حواس ملت کاملا جمع است و ملت انقلابی ایران همیشه هوشیار است اظهار داشت: چه زمان ملت ایران اسلامی وظیفه دفاع و رفع حصر سران فتنه را برای ما تعیین کرده‌اند؟

وی با اشاره به اینکه در 22 بهمن امسال و سال‌های گذشته ملت با بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند ولی تکلیف رفع حصر سران فتنه را برای ما تعیین نکردند تصریح کرد: وظیفه را باید ملت ایران برای نمایندگان خود تعیین کنند و ملت ایران چنین ماموریتی به دولت تدبیر و امید نداده است.

خسته بند با بیان اینکه اگر نمایندگان مجلس از بلندگوی ملت و خانواده‌های شهدا به‌عنوان وارثان شهدا حرفی را بر زبان جاری کنند که ترامپ و امثال آنها درخواست دارند خودزنی و آتش گشودن به سمت ملت است افزود: این نیز نوعی شبیخون فرهنگی است که مقام معظم رهبری سال‌های سال تاکید می‌کردند و به مسئولان هشدار می‌دادند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن چهارشنبه , 4 اسفند 1395 - 20:07

سلام آقای خسته بند. احسنت گل گفتی ابای.

رفتن به نوار ابزار