کد خبر : 59971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

ملوان بندرانزلی فاتح دربی شمال ایران

ملوان بندرانزلی فاتح دربی شمال ایران

دیدار دو تیم شمالی ملوان بندرانزلی و رایکا بابل در هفته سوم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با پیروزی ملوان بندر انزلی به پایان رسید.

به گزارش گیلانستان، هفته سوم از سری رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز دو تیم شمالی رایکا بابل و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهدا سیمرغ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان در یک جنگ تمام‌عیار ملوان توانست با تک‌گل دقایق پایانی سهیل فداکار به برتری دست یابد.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم رایکا بابل که سومین حضور خود را در قامت سرمربی بر روی نیمکت رایکا تجربه می‌کرد در اندیشه کسب نخستین پیروزی این فصل بود که حاصل نشد.

نادر دست‌نشان سرمربی رایکا بابل، سعید ابراهیم پور، امیرحسین نادم، جواد شفیعی، رضا نبی زاده، شاهین عباسیان، امین رضایی، حسین رسولی، سعید حیدری، طاهر صادقی، جواد غلامی و علی خسرونژاد را برای تقابل با ملوان به زمین فرستاده بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان نیز مبین عشایر، حافظ یعقوبی، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، رسول ناصربخت، مهدی هاشمی نژاد، امید سلطانی، مهیار زحمتکش، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار و محمد مهری را به میدان فرستاده بود.

دو تیم از ابتدا با حمله روی دروازه یکدیگر، بازی را آغاز کردند، اما نیمه اول، تلاش دو تیم نتیجه نداد و بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، تیم رایکا بازی را هجومی‌تر آغاز کرد تا بتواند پیروز میدان باشد، اما نتوانست به هدف خودش برسد و شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان در مقابل حملات تیم رایکا ایستادگی کردند.

در دقیقه ۵۴ داور بازی به عیسی پرتو از ملوان کارت قرمز نشان داد و وی را از زمین‌بازی اخراج کرد.

پس از اخراج بازیکن ملوان و ۱۰ نفره شدن ملوان موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم شکل گرفت که هیچ‌کدام منجر به گل نشدند.

درحالی‌که بازی در حال پایان بود در دقیقه ۸۸ سهیل فداکار در میان ناباوری، گل پیروزی‌بخش ملوان را وارد دروازه رایکا کرد و به‌این‌ترتیب، آب سردی را روی بازیکنان رایکا و کادر فنی این تیم ریخت. `

شاگردان مازیار زارع با این پیروی ۶ امتیازی شدند و شرایط خود را در جدول بهبود دادند و تا رده پنجم جدول بالا آمدند.

رایکا بایل نیز با این شکست با همان یک امتیاز در انتهای جدول (رده شانزدهم) باقی ماند.

مازیار زارع: باید روی نقاط ضعف کارکنیم

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در نشست خبری با بیان اینکه خدا را شکر بعدازاین بردی که کسب کردیم ازنظر روحی هم شرایطمان بهتر شده است، اظهار کرد: چیزی که برای من مهم است این است بازی تمام‌شده و بیش‌ازحد فکر کردن به این دیدار خوشایند نیست.

مازیار زارع با بیان اینکه باید روی نقاط ضعف و قوت خودمان کارکنیم، گفت: باید خودمان را برای دیدارهای آتی آماده کنیم چراکه زمان زیادی نداریم و پنج‌شنبه بازی بعدی ما است.

دست‌نشان: باید بازی ما به تعویق می‌افتاد

سرمربی تیم رایکا بابل نیز در نشست خبری در واکنش به اینکه چرا بازی در بابل برگزار نشده و شرایط میزبانی آن‌ها تغییریافته، اظهار کرد: زمین بابل را به‌عنوان زمین تمرین به ما ندادند که بتوانیم روز مسابقه بازی کنیم، روی زمین نه کاور کشیده شده و نه خوب از آن نگهداری کردند مثل این است که به بابل سیل آمده، پس کجا باید بازی کرد.

نادر دست‌نشان با بیان اینکه تیم استقلال ملاثانی هفته قبل زمین‌اش بارندگی داشته و به همین دلیل بازی را تأخیر می‌اندازند، گفت: فیلم بازی هوادار و استقلال ملاثانی و بازی ما و استقلال ملاثانی را نگاه کنند، چرا باید ما در شرایط گل و آب و غیره بازی کنیم ولی بازی آن‌ها به‌روز بعد موکول شود.

وی با اذعان به اینکه مشکل‌داریم و نمی‌دانیم حرفمان را به چه کسی باید بزنیم، افزود: حرفی بزنیم آقای محمودزاده و بهاروند ناراحت می‌شوند، متأسفانه به زمین بابل نمی‌رسند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار