کد خبر : 83260
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

امام جمعه سنگر:

مماشات با اغتشاشگران یعنی خیانت و شرکت در جنایت

مماشات با اغتشاشگران یعنی خیانت و شرکت در جنایت

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر اینکه مماشات در اغتشاشات اخیر یعنی خیانت و شرکت در جنایت، گفت: حمایت از آشوبگران کنش دشمن نیست بلکه واکنش دشمن به ایستادگی ملت ایران است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمد محمدیان در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲۷ آبان) با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: درباره بسیج سخن بسیار است و مردم عزیز ما قدر این ظرفیت عظیم و معجزه انقلاب اسلامی را که در تمام عرصه ها و سختی ها حضور داشته اند می دانند.

 

 

 

امام جمعه سنگر شاخصه اصلی بسیج را مردمی بودن، باور و اعتقاد عنوان کرد و افزود: اگر بسیج از حالت مردمی بودن و فراگیری، ایمان و باور تهی یا کمرنگ شود بدانیم که دیگر آن کارایی سابق را نخواهد داشت.

 

 

 

وی تصریح کرد: هیچ چیز از آفت و آسیب مصون نیست و آفتی که بسیج را بگیرد ممکن است آن را از ایمان و اعتقادات تهی کند.

 

 

 

محمدیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بسیجی بودن را یک نوع روحیه، اعتقاد و باور می‌دانند گفت: این حرکت های اخیر دشمنان و آشوبگران در کف خیابان ها نشانه حضور فعالانه دشمن نیست بلکه حضور منفعلانه دشمن است.

 

 

 

وی با بیان اینکه، حمایت از آشوبگران کنش دشمن نیست بلکه واکنش دشمن به ایستادگی ملت ایران است به رونمایی ایران از موشک قاره پیما با برد بالا اشاره کرد و ادامه داد: هیچ کشوری در مسائل نظامی تمام توانش را رو نمی کند و ایران با معرفی توانمندی های نظامی خود نشان داده است که قدرتی بالاتر دارد و برای همین دشمن از ایران قوی می ترسد.

 

 

 

وی اضافه کرد: دشمن به قطار در حال حرکت سنگ می اندازد تا حرکتش را کم کند چرا که برنامه دشمن ویران کردن و تجزیه ایران است.

 

 

 

محمدیان با اشاره به مانور مفتضحانه دشمن که همزمان ۱۷ پرچم را در حمایت از آشوب های ایران در برلین بلند کردند گفت: در کنار تلاش‌های نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی چیزی که باعث شده تا کنون پروژه آنها ناکام بماند حضور مردمی است که پای انقلاب ایستاده اند.

 

 

 

وی تصریح کرد: دشمن تا ۲۶ دی ماه سال جاری که سالروز بیرون کردن شاه از ایران است برنامه ریزی کامل کرده است و در دانشگاه ها مسائل سیاسی، در بازارها مسائل اقتصادی، در خوزستان مسائل قومی و قومیتی و… را برنامه‌ریزی کرده‌اند و حتی می خواستند با آتش زدن سینماها سوختن سینما رکس آبادان را بازآفرینی کنند.

 

 

 

محمدیان با بیان اینکه اگر چه عده ای از مشکلات موجود در کشور گلایه دارند اما قاطبه مردم جریان را فهمیده اند و بصیرت دارند، اظهار کرد: البته وعده خداوند هم که در قرآن می فرماید«وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ»، در مقابل کسانی که نصرت می دهند، محقق خواهد شد.

 

 

 

وی افزود: اگر می بینید که اکنون اغتشاش گران در خیابان ها مانند قرون وسطی جنایت می کنند و شقاوت زیاد شده است علتش این است که آنها نتوانستند مردم را با خود همراه کنند و استدلالشان این است که اگر مردم همراه نبودند باید جنایت را به حد اعلی برسانند.

 

 

 

محمدیان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال قبح زدایی است اظهار کرد: رسانه های داخلی و مردم نیز نباید فیلم های به آتش کشیدن مسجد، قرآن، نیروهای بسیجی و امنیتی و… را پخش کنند چرا که این یک خطای استراتژیک و بی بصیرتی است که به دشمن در این قبح زدایی کمک می کند.

 

 

 

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم عزیز و سربازان امنیت که مظلومانه زحمت می کشند طی گلایه ای از شورای امنیت ملی و بعضی از مسئولین بیان کرد: در مقابله با آشوب از کدام مدل که در دنیا رایج است پیروی می کنید؟! اگر الگوی خاصی هم دارید بر مبنای چه قاعده دینی، نظامی و تجربه است!؟.

 

 

 

محمدیان مماشات در این زمانه را به معنای خیانت و شرکت در جنایت عنوان کرد و افزود: وقتی امروز زدن یک مامور امنیتی راحت شد و هیبتش شکست آیا فردا نوامیس ما امنیت خواهند داشت!.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار