کد خبر : 69391
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400- 39: 17

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان:

ممانعت از ورود ۲۰ هزار خودرو غیربومی به گیلان

ممانعت از ورود ۲۰ هزار خودرو غیربومی به گیلان

به گفته جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان در اولین روز از اعمال ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به گیلان حجم خودروها در جاده‌های گیلان بسیار زیاد بوده و بر اساس آمار تاکنون از ورود ۲۰ هزار خودرو غیربومی به گیلان جلوگیری شده است.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ممنوعیت تردد بین استانی باید با جدیت در گیلان اجرایی شود، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ روز یکشنبه الی پنج شهریور ورود هرگونه خودروهای غیربومی به استان‌های کشور ممنوع است که باید تمامی مردم به آن توجه کنند.

وی با اشاره به تلاش برخی از مسافران به‌منظور ورود به گیلان علیرغم هشدارهای نیروی انتظامی افزود: از روز یکشنبه تاکنون بسیاری از خودروهای غیربومی توسط مأموران نیروی انتظامی به استان‌های خود برگشت داده شدند.

به گفته جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان در اولین روز از اعمال ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به گیلان حجم خودروها در جاده‌های گیلان بسیار زیاد بوده و بر اساس آمار تاکنون از ورود ۲۰ هزار خودرو غیربومی به گیلان جلوگیری شده است.

قاسم نژاد ترافیک در جاده‌های استان گیلان را پرحجم دانست و تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون ترافیک در جاده‌های استان گیلان روان است که این امر نشان‌دهنده همکاری مردم در کنترل شیوع کرونا است.

وی با اشاره به چگونگی فعالیت  مشاغل در استان گیلان بیان کرد: مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار از تاریخ  ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیل  بوده و فرمانداران باید در روند این تعطیلی‌ها نظارت دقیق انجام دهند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار