کد خبر : 16829
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396- 36: 17

منافقین به‌دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم و ایجاد نا‌امیدی در جامعه بودند/ می‌خواستند راهی که امام(ره) بنا کرده بود را ناکام کنند

منافقین به‌دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم و ایجاد نا‌امیدی در جامعه بودند/ می‌خواستند راهی که امام(ره) بنا کرده بود را ناکام کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گیلان گفت: تضعیف روحیه انقلابی مردم و ایجاد ناامیدی در جامعه از دیگر برنامه‌های منافقین بود و راهی که امام(ره) بنا کرده بود را ناکام کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در رشت اظهار داشت: شهادت بزرگترین آرزوی تمام مدافعان حرم است. ایمانی ریشه‌دار در وجود شهید حججی وجود داشت و او با صلابت تا آخرین لحظه تن به خواسته دشمنان نداد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان باهنر و رجایی در ۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۰ گفت: شهیدان رجایی و باهنر یار خدوم امام و انقلاب اسلامی ایران بودند.

وی با اشاره به اینکه افراد گروهک منافقین پس از دست نیافتن به اهداف خود برای رسیدن به پست‌های مهم، دست به ترور مقامات زدند خاطرنشان کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نابودی پایگاه داخلی گروهک منافقان سرعت بخشید.

اشجری با بیان اینکه هدف گروهک منافقین از ترور مسئولان ایجاد از هم‌گسستگی در بدنه نظام بود بیان داشت: تضعیف روحیه انقلابی مردم و ایجاد نا امیدی در جامعه از دیگر برنامه‌های گروهک منافقین بود و اینکه راهی که امام بنا گذاشته بود را ناکام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به این سخن امام راحل “در عین حالی که مصیبت‌های شهیدان رجایی و باهنر مشکل است لکن ملت ما با قدرت ایستاده تا چنین شهیدانی تقدیم کند” گفت: شهیدان رجایی و باهنر نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وی اظهار داشت: دولتمردان با الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر می‌توانند زمینه رشد معنوی و تعالی روحی خود را فراهم کنند و این شهیدان در راه گسترش فرهنگ اسلامی و حاکمیت دینی تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فرمایش امان خمینی(ره) که فرمود “نگذارید انقلاب به‌دست نامحرمان بیفتد” بیان داشت: نفوذ دشمنان و نامحرمان از خطرناک‌ترین اتفاقات برای انقلاب است.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر سه شنبه ۷ شهریورماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید میرزاکوچک شهر رشت در جوار آرامگاه سردارجنگل برگزار می‌شود گفت: بزرگداشت شهید رجایی و باهنر در استانداری و ادارات گیلان در هفته دولت برگزار می‌شود.

اشجری با اشاره به اینکه امسال ۶۴ برنامه در استان گیلان برای برگزاری بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در نظر گرفته شده است ابراز داشت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان‌های استان گیلان نیز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری یک مراسم نمی‌تواند جایگاه رفیع شهیدان رجایی و باهنر را برای جوانان روشن کند گفت: از ظرفیت فضای مجازی باید برای شناساندن شهیدان به جوانان استفاده شود.

اشجری با تاکید بر اینکه زندگی شهید رجایی و باهنر پر از مسائلی است که برای جوانان جذاب است عنوان داشت: دستگاه‌های فرهنگی باید برای معرفی هرچه بیشتر این دو شهید به مردم به‌ویژه جوانان تلاش کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار