کد خبر : 6828
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1395- 45: 13

برخی منافقین در لباس جانباز، روحانی و … تیشه به ریشه دین می زنند و در خدمت شیطانند

برخی منافقین در لباس جانباز، روحانی و … تیشه به ریشه دین می زنند و در خدمت شیطانند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان گفت:بسیج دانشجویی فقط و فقط از انقلاب و نظام اسلامی پاسداری خواهد کرد و هر شخص حقیقی و حقوقی اگر قصد ضربه زدن به اصول و مبانی انقلاب را داشته باشد در هر لباسی که باشد با سیلی محکم بسیجیان روح الله مواجه خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، کمیل کاس پور دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در گفتگو با پیک دانشجو  گفت:داد از مظلومیت حزب‌الله که از یک سو باید در برابر قداره‌بندان داعشی سینه سپر کند و در دیار غربت به شهادت برسد و از دیگر سو باید متحمل زخم زبان خواص بی‌بصیرتی باشد که گاه با سکوت، طعنه می‌زنند، گاه با فریاد!

وی افزود:دانشجوی حزب‌اللهی بزرگ شده مکتب ولایت فقیه است که در آن «اخلاق» حرف اول و آخر را می‌زند. «اخلاق سیاسی» یا به عبارت اصح، «تقوای سیاسی» حکم می‌کند ما با هیچ کس، دعوای شخصی نداشته باشیم و هرچه هست بر سر اصول و مبانی اصلی انقلاب است که ما تا پای جانمان هستیم.

کمیل کاسپور گفت:با مطالعه ۳ فتنه ناکثین، قاسطین و مارقین در زمان امام علی(ع) و بررسی فتنه ۸۸ همانندی زیادی در ارکان فتنه ها می یابیم که عبارت است از یک) دشمنان ایدئولوژیک یا بیگانگان    دوم) تاویل گران منافق سوم) هواپرستان قدرت طلب،

 کمیت و کیفیت این عوامل در همه فتنه ها با هم متفاوت است اما نقطه مشترک تمام فتنه هایی که از صدر اسلام تا کنون بوده است منافقینی است که در لباس جانباز و روحانی و تیشه به ریشه دین می زنند و در خدمت شیطانند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد رشت اضافه کرد: نقش و رسالت جنبش دانشجویی در نظام اسلامی عدالت خواهی، آرمان خواهی و مطالبه گری در مسیر ولایت از مسئولان نظام است و هدف اصلی بسیج دانشجویی به عنوان تنها تشکلی که مستقیم با دستور صریح امام خمینی(ره) تشکیل شد مبارزه و مخالفت با استکبار ، پول پرستی ، تحجر گرایی ، مقدس نمایی است و در نهایت پاسداری از ارزش هاست .مسلم است بسیج دانشجویی فقط و فقط از انقلاب و نظام اسلامی پاسداری خواهد کرد و هر شخص حقیقی و حقوقی اگر قصد ضربه زدن به اصول و مبانی انقلاب را داشته باشد در هر لباسی که باشد با سیلی محکم بسیجیان روح الله مواجه خواهد شد.

دبیر شورای تبیین مواضع افزود: به فرموده حضرت امام میزان حال فعلی افراد است و رزمنده و جانباز و روحانی و … ملاک حقانیت نیست و تاریخ اسلام خود سند همین ادعاست و ما در این مسیر مقدس با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم مگر کسانی که در راه تعالی نظام و منافع ملت قدم بردارند.

وی افزود:خیلی از آقایانی که امروزه لب به نطق می گشایند و تشکل انقلابی دانشجویی را متهم به بی قانونی می کنند بدانند که قانون برای بزرگترین تشکل انقلابی کشور فصل الخطاب است و مظهر بی قانونی و بی اخلاقی و بی دینی، سبزیان و امویانی  بوده و هستند که بعضی آقایان همچون منافقین، سینه چاکاشان هستند و همانند بی بی سی و صدای آمریکا حرف عبدالمالک ریگی را در حمایت سبزی های ۸۸ بلغور می کنند

آقای مسئول یادمان نمی رود که بعضی ها در فتنه ۸۸  از جمهوری ایرانی دم میزدند کسی که با وجود ۳۰۰ هزار شهید از جمهوری ایرانی دم می زند دهانش نجس است و باید دهانش را آب کشید.

این فعال دانشجویی گفت: آقایانی که مصداق تمام آیات سوره منافقین هستید، یادمان نمی رود که در فتنه ۸۸ اصل ولایت فقیه را نشانه رفتند و دم از نه غزه و نه لبنان می زدند و خواستار فدایی جان خود در راه ایران بودند که لاجرم با حمله داعش سراسیمه به کشورهای حاشیه خلیج فارس گریختند.حال متوجه میشویم چرا دشمن این همه امید دارد به سیاستمداران! چرا این همه امیدوار است که از ورای سرمایه‌گذاری روی سیاستمدار غرب‌زده به ظاهر خودی، محصولاتی چون فتنه و تحریم و تفرقه و اگر بتواند جنگ داخلی درو کند! اما زهی خیال باطل !بصیرتی که امام خامنه ای در ۸۸ فریاد می زد هم اکنون بعضی از خواص باید دنبالش بگردند تا در فتنه های آخرالزمانی گیر نکنند چرا که در غیر اینصورت از سفینه النجاه انقلاب اسلامی به بیرون پرت خواهند شد.سیاستمداری که به جای دوست، بر مدار فتنه، سیاست‌ورزی می‌کند، به هر زبانی و میان هر قومی خطبه بخواند، «خطبه ضرار» خوانده است.

کاسپور اضافه کرد:مسئولینی که به کوچکترین انتقادی از سوی جنبش دانشجویی به دانشجوهاحمله ور می شوند و فضا را امنیتی جلوه می دهند نیکوست اولا به درخواست های مکرر جنبش دانشجویی جهت پاسخ گویی جواب مثبت می دادند  ثانیا در مقابل توهین های مکرر آقای کری و اوباما و سران غرب در دوران پسا برجام  اندکی هم آنها را مورد عتاب و ختاب قرار می دادند و آنها را به مناظره دعوت میکردند.

وی در پایان افزود: بعضی مسئولین استان بدانند همانطور که شهید مدافع حرم آقا سید اسماعیل سیرت نیا گفت:“اگر به جای سربازی ولایت معظم، سرباز و مدافع سران فتنه سبز اموی و براندازان حامی آنان، و به جای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، خدای ناکرده به حمایت جریان فحشا و ول انگاری فرهنگی غیر دینی همت بگمارید، همانگونه که مردم، سران فتنه و عده ای از نمایندگان اسبق استان که امضا کننده نامه پیشنهاد جام زهر و تسلیم در مقابل آمریکای جهانخوار به رهبر معظم انقلاب بودند، و همچنین برخی از آنان در ایجاد آشوب و نافرمانی مدنی در مجلس شورای اسلامی وقت نقش داشتند، مسامحه و مدارا نکرده و آنان با سیلی امت حزب الله و خانواده های معظم شهدا و آحاد مردم مومن این استان روبر شده [و خواهند شد]

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار