کد خبر : 22143
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

منافقین و سلطنت‌طلب‌ها پشت‌صحنه آشوب‌های اخیر بودند/ عده‌ای در داخل کشور به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند

منافقین و سلطنت‌طلب‌ها پشت‌صحنه آشوب‌های اخیر بودند/ عده‌ای در داخل کشور به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امید دشمن به افرادی از داخل کشور است که به آنان چراغ سبز نشان می‌دهند این افراد بسیار خطرناک بوده و می‌توانند انقلاب اسلامی که از نسل انقلاب رسول‌الله است را به چالش بکشانند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین تسخیری در مراسم یادواره روحانی شهید حاج عبدالحسین رضایی تنها روحانی شهید به دست منافقین تروریست در شهرستان رودسر که در مسجد چهارده معصوم (ع) سلاکجان کلاچای برگزار شد، اظهار کرد: دشمن‌شناسی و شناخت راه‌های ایستادگی مقابل دشمن از ضروریات جامعه امروز است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی تلاش می‌کنند تا انسان را به‌سوی بدی‌ها و زشتی‌ها بکشانند، افزود: نفس اماره دشمن‌ترین دشمن انسان و شیطانی بزرگ در وجود انسان است که از درون باعث فروپاشی او می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان کسب تقوا را سد محکم برای مقابله با نفس اماره خواند و تصریح کرد: اگر انسان در مقابل این نفس از خود مراقبت نکند ضربه بزرگی خواهد خورد که از سوی هیچ دشمنی ممکن نیست.

تسخیری شیطان را دشمن آشکار و قسم‌خورده انسان برای منحرف کردن او از مسیر اصلی برشمرد و افزود: کفار، مشرکین و مرجفین از دشمنان اساسی دیگر انسان هستند.

وی منافقین را بدترین نوع دشمن انسان خواند و گفت: منافقین افرادی هستند که به‌ظاهر دلسوز مردم و در باطن مخالف بوده و بیشترین ضربه انقلاب اسلامی از سوی این افراد بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به چگونگی مورد هدف قرار گرفتن شهید رضایی از سوی چهره خشن نفاق افزود: این شهید بزرگوار داد مردم را می‌زد و در میدان عمل یاریگر آنان بود و برای تبیین و روشنگری مردم تلاش می‌کرد و دشمن از نحوه عملکرد این روحانی والامقام وحشت داشت و ایشان را به شهادت رساند.

تسخیری با اشاره به اینکه اگر آمریکا می‌دانست می‌تواند بر ملت ایران اسلامی اقدام نظامی‌کند لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد، گفت: دشمن تسلیحات موردنیاز را در اختیار دارد اما قدرت لازم موجود نیست زیرا دشمن در طول سال‌های انقلاب مانند جنگ 32 روزه لبنان، 22 روزه فلسطین اشغالی و چندساله سوریه و عراق شکست را از ایران تجربه کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که نمی‌تواند در مقابل ملت شجاع، آگاه و بیدار ایران اسلامی بایستد، افزود: امید دشمن به افرادی از داخل کشور است که به آنان چراغ سبز نشان می‌دهند این افراد بسیار خطرناک بوده و می‌توانند انقلاب اسلامی که از نسل انقلاب رسول‌الله است را به چالش بکشانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند و برنامه‌ریزی دارد، تصریح کرد: در آشوب‌های اخیر کشور منافقین و سلطنت‌طلب‌ها پشت‌صحنه بودند که با کمک صهیونیست‌ها و مستکبران دست‌به‌دست هم دهند تا انقلاب ما را نابود کنند.

تسخیری ملت ایران را ولایت مدار و دشمن‌شناس خواند و افزود: با هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم و حضور به‌موقع مردم آمریکا و ایادی آن هیچ‌گاه نمی‌توانند غلطی بکنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار