کد خبر : 25000
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1397- 34: 21

منتخبین مردم در ابقا و انتخاب یک شهردار دقت کنند/ لزوم پرهیز از تمایلات جناحی و سیاسی

منتخبین مردم در ابقا و انتخاب یک شهردار دقت کنند/ لزوم پرهیز از تمایلات جناحی و سیاسی

فرمانده سپاه شهرستان آستانه گفت: شوراهای اسلامی باید به دور از نگاه های حزبی و سیاسی و محلی بر اساس توانمندیهای ذاتی افراد و برنامه های کارشناسی شده، دست به انتخاب شهردار بزنند.

به گزارش گیلانستان، جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با فرمانده جدید سپاه شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی فرمانده سپاه این شهرستان ضمن تبریک اعیادشعبانیه اظهار کرد: لازمه موفقیت شورا در رسیدن به بالاترین اندازه رضایتمندی مردم؛ وجود یک مجموعه قوی کارشناسی، باتجربه و متعهد در کنار شهردار منتخب است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری موفق؛ نیازمندهمکاری، هماهنگی و همدلی شورا و شهردار خواهد بود، گفت: یکی از شروط اصلی خدمتگزاری صادقانه به مردم پرهیز از تمایلات جناحی و سیاسی و حزبی است.

حبیبی با اشاره به اینکه بررسی نیازها و دغدغه های جاری شهروندان از مقدمات یک تحول بزرگ شهری است، ابراز نمود: منتخبین مردم در ابقا و انتخاب یک شهردار دقت کنند چراکه مردم چگونگی و شفافیت انتخاب شهرداران را رصد می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان آستانه در پایان خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی باید به دور از نگاه های حزبی و سیاسی و محلی بر اساس توانمندیهای ذاتی افراد و برنامه های کارشناسی شده، دست به انتخاب شهردار بزنند.

لازم به ذکر است شهردار و سایر اعضای شورا نیز گزارشی از فعالیت ها و پروژه های در دست اقدام ارایه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار