کد خبر : 36113
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

امام جمعه منجیل:

منجیل لنگ ۲۰۰۰ متر لوله برای رفع مشکل آب شرب است/ بخشدار مرکزی حداقل سه روز از هفته را در منجیل باشد

منجیل لنگ ۲۰۰۰ متر لوله برای رفع مشکل آب شرب است/ بخشدار مرکزی حداقل سه روز از هفته را در منجیل باشد

امام جمعه منجیل با بیان اینکه ما انتظار نداریم اینجا بخش بشود اما انتظار داریم که بخشدار در منجیل دفتر داشته باشد و هفته ای سه روز در این شهر حضور داشته باشد، گفت: برای رفع مشکل آب شرب نیاز به 2هزار متر لوله داریم.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام و المسلمین سید اعلا خضری امام جمعه منجیل با بیان اینکه منجیل یکی از بزرگ‌ترین شهرهای شهرستان رودبار است گفت: با توجه به اینکه منجیل فاقد روستاست ما انتظار نداریم اینجا تبدیل به بخش شود اما با توجه به اینکه موضوع بخش شدن رستم آباد و لوشان در حال حل شدن است انتظار داریم یک دفتر بخشداری در منجیل تأسیس شود و بخشدار محترم هفته‌ای سه روز را در این شهر حضور داشته باشد.

وی با اشاره به مشکل آب شرب شهر منجیل افزود: شبکه آبر رسانی منجیل مربوط سالیانی بسیار دور است و اکنون این شبکه فرسودگی زیادی دارد و میزان نشتی شبکه موجود به حدی است که اکنون که در فصل پرآبی هستیم گاهی دچار مشکل می‌شود و این مشکل با گرم شدن هوا حادتر خواهد شد.

امام جمعه منجیل گفت: برای رفع مشکل آب شرب منجیل نیاز به ۲۰۰۰ متر لوله داریم که در این خصوص فرماندار و بخشدار محترم پیگیری‌هایی کرده‌اند اما نیاز است آقای استاندار جهت تهیه لوله و رفع این مشکل مسئولان شهرستان را یاری کنند.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه در منجیل از مسیر آزادراه رمپ ورودی و خروجی وجود ندارد اظهار کرد: منجیلی‌ها برای اینکه از تهران به داخل شهر خودشان بروند باید ابتدا به رودبار بروند و بعد به سمت منجیل برگردند و و در مسیر رشت به سمت تهران نیز منجبورند به لوشان بروند و دوباره به منجیل برگردند که این موضوع هم برای شهروندان مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه احداث آزادراه رشت قزوین موجب خسارات مالی به کسبه‌ی این شهر شده است افزود: مسئولان باید برای این خسارتی که به اهالی وارد شده است راهکاری داشته باشند و بتوانند بخشی از این خسارت را جبران کنند. یکی از راه‌های جبران این خسارت احداث یک مجتمع خدمات رفاهی در منجیل و ایجاد یک بازارچه است که امیدوارم مسئولان برای این موضوعات برنامه ریزی کنند.

امام جمعه منجیل ضمن تأکید بر تسریع در احداث ایستگاه راه آهن در منجیل گفت: یکی از جاذبه‌های خوب شهر منجیل سد منجیل است. این سد در واقع یک دریاچه‌ی بزرگ است که در انتهای آن به سمت طارم، قلعه سمیران قرار دارد که حداقل تا دوره دیلمیان و قرن چهارم قدمت دارد و با همت مسئولان می‌توان یک مسیر قایق روی گردشگری برای این مسیر ایجاد کرد که در رونق اقتصادی شهر هم تأثیرگذار خواهد بود و در همین جا از استاندار و فرماندار محترم تقاضا دارم به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: در بسیاری از شهرها از استخرهای کوچک به عنوان جاذبه‌ی گردشگری استفاده می‌کنند و منفعت اقتصادی زیادی ایجاد می‌کنند اما یک دریاچه بزرگ در منجیل بدون بهره برداری گردشگری در این شهر رها شده است که جا دارد استاندار محترم در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/8 دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار