کد خبر : 1525
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394- 23: 1

منحرف و فتنه گری که به جای روحانیون در مساجد گیلان منبر می رود!!!

منحرف و فتنه گری که به جای روحانیون در مساجد گیلان منبر می رود!!!

نباید انتظار داشت “نفوذ” فرهنگی و دینی در مساجدمان خطری برای جوانان جامعه نباشد.

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی “درگیلان”، یکی از حامیان فتنه ۸۸ و فعال افراطی اصلاح طلب کشور که گیلانی هم می باشد، در تازه ترین اقدام خود بر منبر مقدس یکی از مساجد رشت می نشیند و به جای روحانیون و خطبا، مردم را موعظه هم می کند!!

وی که چندی پیش تصاویر کشف حجاب همسر و دخترانش را در صفحات فیسبوک و اینستاگرامش برای عموم به نمایش گذاشت و همواره دم از آزادی می زند، حال در حرکتی غیرقابل تصور بر منبر مقدس رسول مکرم اسلام(ص) می نشیند و برای مردم از فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سخنرانی می نماید!!

این سیاستمدار اصلاح طلب تندرو به جای برائت از فتنه گرانی که روز عاشورای ۸۸ همانند لشکر یزید بن معاویه لعنة الله علیه در خیابانهای کشور سوت و کف و هلهله نمودند و پرچمهای سیدالشهدا(ع) را آتش زدند، با چه رویی در محرم برای مردم صحبت از امام حسین(ع) می کند؟!

وقتی که با حضور این همه روحانی و عالم برجسته در استان به چنین افرادی تریبون داده شود، نباید انتظار داشت “نفوذ” فرهنگی و دینی در مساجدمان خطری برای جوانان جامعه نباشد.

باید نظاره گر باشیم و ببینیم که نهادهای ذیربط همچون سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر امام جمعه محترم شهر و… چه واکنشی نسبت به این امر نشان می دهند تا دوباره شاهد چنین اتفاقاتی در مساجد نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

سلام، انتخابات پیش رو حضرات به رای همه نیاز دارند، مصلحت نیست تذکر دهند، همین که حزب اللهی نیست از دید آقایان مورد خطابتان مانعی ندارد!

رفتن به نوار ابزار