کد خبر : 43243
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

منطقه آزاد انزلی؛ از سلطه دایی و خواهرزاده‌ها تا جولانگاه اختلاس و فتنه گران/ نگاهی به گزینه‌های جدید ریاست!

منطقه آزاد انزلی؛ از سلطه دایی و خواهرزاده‌ها تا جولانگاه اختلاس و فتنه گران/ نگاهی به گزینه‌های جدید ریاست!

منطقه آزاد انزلی که به نوعی می تواند قلب اقتصادی شمال کشور باشد با انتخاب ها و انتصاب های نابجا از مسیر توسعه منحرف شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، آنها که پیگیر اخبار استان گیلان هستند به خوبی می دانند که با وجود شعار شایسته سالاری در دولت تدبیر و امید پس از حضور محمدعلی نجفی در استانداری گیلان رضا مسرور خواهرزاده ی او به سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی انتخاب شد.

همچنین پس از انتصاب مسرور سید ابراهیم سقائی، خواهرزاده دکتر محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با حکم مسرور به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد.
منطقه آزاد انزلی که به نوعی می تواند قلب اقتصادی شمال کشور باشد با انتخاب ها و انتصاب های نابجا از مسیر توسعه منحرف شده است. اکنون با پایان دوره مدیریتی رضا مسرور مدیران و مقامات ارشد کشور در حال انتخاب فردی جدید برای ریاست این سازمان هستند.

اما خبرهای شنید شده در خصوص این انتخاب، نشان از سرنوشتی مبهم برای این سازمان دارد.
در میان افرادی که کاندیدای ریاست منطقه آزاد انزلی هستند نام افرادی به چشم می خورد که در پرونده مدیریتی خود سابقه اختلاس دارند و همچنین عضو حزب منحله مشارکت و فعال فتنه 88 بوده اند. با توجه به سابقه ای چنین تاریک نباید در صورت انتخاب این افراد انتظار آینده ای روشن برای این سازمان داشت.
کافی است نام عبدالحمید رحمانی خلیلی که یکی از گزینه های اصلی برای ریاست سازمان منطقه آزاد انزلی است را در فضای اینترنت جست و جو کنید تا با صدور حکم قطعی برای اختلاس وی در شرکت دخانیات مواجه شوید. گفتنی است که محمدرضا ربانی و محسن باقری چناری که از کاندیداهای ریاست این سازمان هستند از فعالان فتنه 88 و عضو حزب منحله مشارکت بوده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار